پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۵۲
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۹
تسنیم نوشت: ایالات متحده به شهروندان آمریکایی در ترکیه نسبت به تهدیدات تروریستی معتبر در مناطق توریستی این کشور هشدار داده است.

شعار سال: به گزارش رویترز، آمریکا در حالی روز سه شنبه به شهروندانش نسبت به افزایش تهدیدات تروریستی در مناطق توریستی و گردشگری ترکیه هشدار داده است که از ابتدای امسال تاکنون 4 بمبگذاری انتحاری در ترکیه به وقوع پیوسته است. آخرین مورد از این حملات انتحاری اوایل ماه جاری در شهر استانبول به وقوع پیوسته است.

مسئولیت 2 بمبگذاری به گردن تروریست‌های داعش افتاده است و شبه نظامیان کرد نیز مسئولیت 2 بمبگذاری دیگر این کشور را بر عهده گرفته‌اند.

سفارت آمریکا در آنکارا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: دولت آمریکا همچنان شواهد معتبری را دریافت می کند که نشان می دهد گروه های تروریستی به دنبال فرصت هایی برای انجام حملاتی مشابه حملات انجام شده به اماکن توریستی در سراسر ترکیه هستند.

سفارت آمریکا در ترکیه افزود: توریست‌های خارجی به طور خاص هدف سازمان های تروریستی هستند. این یک پیام اضطراری و فوری برای شهروندان آمریکایی به شمار می‌رود.

در حمله ماه گذشته، 3 اسرائیلی که 2 نفر آنها تابعیت دوگانه آمریکایی داشتند کشته شدند. در حمله جداگانه‌ای در ماه ژانویه نیز 12 توریست آلمانی کشته شدند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبری تحلیلی خبر آنلاین، تاریخ انتشار 8 اردیبهشت 1395، کد مطلب: - : آدرس سایت: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین