پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۷۷۴
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
اکثر ما در مراسم سوگواری امام حسین "ع" شرکت کردیم، اشک ریختیم و عزاداری کردیم. اما در برخی نقاط جهان افرادی هستند که تنها این کار را انجام نمی دهند. آنها کمپین ها و حرکت های نوآورانه را نیز در این حوزه شروع کردند.
شعار سال : اکثر ما در مراسم سوگواری امام حسین "ع" شرکت کردیم، اشک ریختیم و عزاداری کردیم...اما در برخی نقاط جهان افرادی هستند که تنها این کار را انجام نمی دهند. آنها کمپین ها و حرکت های نوآورانه را نیز در این حوزه شروع کردند.

**حرکت "Who Is Hussain " چیست و چطور آغاز شد؟

در سال 2012، یک گروه کوچک از جوانان پاکستانی در لندن تصمیم به معرفی یک مرد الهام بخش به جامعه گرفتند. مردی که حدود 1400 سال پیش زندگی کرد، اما سبک زندگی او می تواند الگوی بسیاری از مردم امروز باشد.

 هدف این حرکت آن بود که حسین بن علی را به عنوان یک الگو برای همه، صرف نظر از جنس، سن، ملیت، طبقه یا هر عامل دیگر معرفی نمایند.

اولین حرکت این کمپین، نصب تابلوهای تبلیغاتی در متروهای لندن بود. آن زمان پیش بینی نمی شد که ظرف چند روز پس از این حرکت، کمپین "Who Is Hussain " به یک حرکت بین المللی در سراسر جهان تبدیل شود. طوری که طرح های پوستر "Who Is Hussain " در تابلوهای تبلیغاتی شهرهای مختلف از کنیا تا هند و ... دیده می شد.

**امروز "Who Is Hussain " نام یک استارتاپ بین المللی است که در مدت 5 سال در بیش از 60 کشور فعالیت خود را گسترش داده است!!!

**انواع فعالیت های "Who Is Hussain "

استارتاپ "Who Is Hussain " سمینارها و پنل های گفت و گو متعددی را با نام "حسین "ع" چه کسی هست؟" سازماندهی می کنند تا شخصیت امام حسین "ع" را به مردم نشان دهند و خود نیز آن را در زندگی شخصی خود به کار برد.

علاوه بر این، این استارتاپ همچنین مراسم اهدا خون، پخش مواد غذایی بین فقرا و ارسال کمک های پزشکی به منظور نجات جان انسان ها را سازماندهی و اجرا می کند.

بدین ترتیب "Who Is Hussain " یک گام اساسی را در معرفت شناسی امام حسین "ع" در کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی برداشته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از فضای مجازی


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین