پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۳۲۹۶
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
نماینده، ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه امروز بیشتر از همه زمان‌ها نیاز به آموختن درس‌های کربلا هستیم، گفت: نباید غیرت دینی ما در مقابل ورود بانوان به استادیوم خاموش شود.وی با بیان اینکه در برخی مواقع باید غیرت دینی ما جوشانده شود، گفت: در مرحله نخست بانوان را وارد استادیوم ورزشی کردند تا بازی‌های جام جهانی مشاهده کنند، اکنون اجازه مشاهده بازی‌های زنده فوتبال را به بانوان در استادیوم‌ها می‌دهند و احتمالا در آینده بانوان و آقایان به صورت مختلط بازی‌های فوتبال را در استادیوم مشاهده خواهند کرد و باید در این جور مواقع غیرت دینی ما بجوشد و اجازه این کار‌ها را به برخی افراد ندهیم.

شعار سال: حجت‌الاسلام عبداله حاج صادقی امروز در آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان به نعمت ولایت و نماینده ولی فقیه در سپاه: وارد کردن بانوان داخل استادیوم‌ها یک‌ خطر است| احتمالا در آینده بانوان و آقایان به صورت مختلط فوتبال را در استادیوم مشاهده خواهند کرد| باید غیرت دینی ما بجوشد| نباید اجازه این کار‌ها را بدهیم| دشمن می‌خواهد اسلام‌ بدون زهر حاکم شودانقلاب اسلامی تاکید و اظهار داشت: امروز بیش از همه زمان‌ها نیاز به آموختن درس‌های کربلا داریم.

وی توجیه کردن گناه را یکی از مشکلات هر جامعه‌ای دانست و گفت: یکی از نابودی‌های جامعه این است که مسیر را اشتباه برویم و احساس کنیم که مسیرمان درست است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه اجازه ندهیم برخی افراد داخل انقلاب، انقلاب زدایی کنند، تاکید کرد: وارد کردن بانوان داخل استادیوم‌ها یک‌خطر است.

وی با بیان اینکه در برخی مواقع باید غیرت دینی ما جوشانده شود، گفت: در مرحله نخست بانوان را وارد استادیوم ورزشی کردند تا بازی‌های جام جهانی مشاهده کنند، اکنون اجازه مشاهده بازی‌های زنده فوتبال را به بانوان در استادیوم‌ها می‌دهند و احتمالا در آینده بانوان و آقایان به صورت مختلط بازی‌های فوتبال را در استادیوم مشاهده خواهند کرد و باید در این جور مواقع غیرت دینی ما بجوشد و اجازه این کار‌ها را به برخی افراد ندهیم.

حجت‌الاسلام حاج صادقی گفت: مراقب باشید اجازه ندهید غیرت دینی شما در مقابل انقلاب زدایی جامعه خاموش شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن می‌خواهد تا اسلام‌ بدون زهر در ایران حاکم شود، گفت: اسلام بدون زهر همان اسلام معاویه است و دشمنان می‌خواهند اسلام بدون زهری که در عربستان حاکم کردند همان را در ایران جایگزین کنند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: اگر در جامعه حاکمیت الهی نباشد جامعه مرده است و دینی که امروز در آل سعود تبلیغ می‌کنند این دین مخدر است و یقین بدانید بی‌دین‌های روسیه و چین بهتر از دین‌داری آل سعود است.

وی توصیه‌ای به انقلابی‌های جامعه کرد و گفت: رفتارمان در جامعه طوری نباشد که سبب زدگی مردم از دین شود و باید مراقب رفتار‌های اجتماعی خودمان باشیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه دشمن در این ۴۰ ساله هرکاری توانسته کرده است، تشریح کرد: زنده ماندن انقلاب با این فتنه‌های دشمنان معجزه است و ایران امسال نسبت به ۱۰ سال گذشته بسیار قوی است.

وی در پایان از زحمات حجت‌الاسلام متین بخاطر تصدی‌گری این سمت در مدت پنج سال در سپاه استان تقدیر و برای مسئول جدید آرزوی موفقیت کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری افتاب تاریخ انتشار 26مهر 97، کدمطلب: 551561، www.aftabnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
0
0
کار از این نوع ترساندن ها گذشته برادر. یاد شعر ایرج میرزا افتادم. فلان کار و رعایت پوشش صورت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
0
ا.ف75
مهم ترین نکته ای که به ذهنم میرسه اینه که چرا باید برای همچین مسئله ای نماینده رهبری صحبت کنه
چرا هنوز یاد نگرفتیم از یه مسئله کوچیک برای نظام بحران درست نکنیم
ناشناس
Germany
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
0
تو این قرن از زمان که واقعا انقد ادمها روشنفکر شدن که استادیوم رفتن خطر نباشه


س ی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
0
بله من هم معتقدم جای خانوم ها تو استادیوم نیست ولی باید آزادی عمل باشه
ح.ن76
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
0
غیرت رو کاش سر مسائل مهمتری خرج میکردین
م.ا75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
والا این مسیله اونقدر موضوع اساس ی مملکت نیست گاهی به مشکلات پیچیده تر فکر کنین و براش راه حل بدین
ح.ن76
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
0
ا.ف75
فضای نامناسب ورزشگاه و وجود توهین های و الفاظ رکیک بسیار به نظرم فضای نامناسبی برای خانوم هااست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین