پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۸۴۲
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: وزیر نیرو طرح های تامین آب شرب بندرعباس از سدهای شمیل و نیان و نوسازی16 كيلومتر خط اول آبرسانی از ميناب به بندرعباس را افتتاح می‌کند.

شعارسال: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: وزیر نیرو طرح های تامین آب شرب بندرعباس از سدهای شمیل و نیان و نوسازی16 كيلومتر خط اول آبرسانی از ميناب به بندرعباس را افتتاح می‌کند.

هوشنگ ملایی امروز  در بندرعباس اظهارداشت: امروز دوشنبه با افتتاح پروژه تامین آب شرب بندرعباس از سدهای شمیل و نیان، کمبود آب شرب جمعیتی بالغ بر۲۵۰ هزار نفر در بندرعباس برطرف می‌شود.

وی افزود: جبران بخشی از کمبود آب شرب کلانشهر بندرعباس، استحصال حدود 700 لیتر در ثانیه آب از منابع آبخوان دشت شمیل و نشت آب سد نیان و جلوگیری از هدر رفت آب حاصل از شبکه سد نیان، از جمله اهداف و ضرورت‌های اجرای طرح سدهای شمیل و نیان است‌.

ملایی خاطرنشان کرد: حفاری، تجهیز و بهره‌برداری از 13 حلقه چاه، تامین لوله، اجرای پوشش و لوله‌گذاری لوله‌های فولادی به طول 20 کیلومتر و قطرهای 200 تا 900 میلیمتر شامل خطوط جمع‌آوری و انتقال، لوله‌گذاری با لوله پلی‌اتیلن به طول 450 متر و قطر 200 میلیمتر به‌ عنوان رئوس عملیات اجرای طرح تامین آب شرب بندرعباس از سدهای شمیل و نیان است که این طرح با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال در مدت هفت ماه اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: طرح نوسازی 16کیلومتر خط اول آبرسانی از میناب به بندرعباس نیز با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال نیز توسط وزیر نیرو به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، جلوگیری از هدررفت آب تصفیه شده ارسالی از تصفیه‌خانه میناب به بندرعباس، کاهش چشمگیر نشتی آب در طول مسیر و افزایش ظرفیت انتقال آب از سد و دشت شمیل و نیان را جمله اهداف و ضروریات اجرای این طرح خواند.

ملایی اجرای ۱۶ هزار و ۱۰۰متر لوله فولادی به قطر 1600 میلی متر و ضخامت 14.27 میلی متر، اجرای 14 عدد حوضچه شیرآلات، اتصال به خط 1200 میلی‌متری بتنی موجود، خرید و حمل لوله‌های فولادی به قطر 1600 میلی‌متر و پوشش لوله‌های فولادی را به عنوان رئوس عملیات اجرایی طرح نوسازی ۱۶کیلومتر خط اول آبرسانی از میناب به بندرعباس خواند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 19آذر 1397 ، کدخبر:13970919000113 www.farsnews.com،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین