پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۴۹۸
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۷
بارش برف که از دیروز در جاده‌های کوهستانی مازندران آغاز شده است همچنان ادامه دارد.

شعارسال: سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: بارش برف خفیف در منطقه ولی آباد محور کندوان و گدوک سوادکوه گزارش شده است.

وی با بیان اینکه راه ارتباطی مازندران به سمنان از جاده کیاسر اکنون شاهد بارش شدید برف است، افزود: تردد در این جاده بدون زنجیرچرخ برای رانندگان ممکن نیست.

سرهنگ قدمی گفت: تردد خودرو‌ها در محورهای کندوان، هراز و سوادکوه اکنون عادی و روان، اما در محور کیاسر به کندی انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه همه محور‌های ارتباطی اکنون باز و تردد در جریان است،گفت: مأموران پلیس راه مستقر در مناطق کوهستانی استان خودرو‌ها را به لحاظ داشتن زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی کنترل و از تردد خودرو‌های بدون این امکانات جلوگیری می‌کنند.

وی افزود: با توجه به گزارش هواشناسی مازندران مبنی بر ادامه بارندگی‌ها تا بعدازظهر امروز احتمال سست شدن و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی استان وجود دارد به همین دلیل رانندگان با اوجه به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس از توقف در حاشیه جاده‌های کوهستانی خودداری کنند.

سرهنگ قدمی گفت: افرادی که قصد سفر یا خروج از مازندران را دارند می‌توانند شبانه روز با کارشناسان مستقر در مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران و شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 1دی1397 ، کدخبر: 6770300: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین