پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۷۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
بیش از 200 خودرو در کولاک آخرین روز زمستان در انتهای حوزه استحفاظی راه استان سمنان و ابتدای ورودی به مازندران، در کولاک گردنه فولادمحله گرفتار شدند.یکی از رانندگان گرفتار شده در برف با اعلام اینکه از ساعت 15 امروز تاکنون در انتهای حوزه استحفاظی راه استان سمنان و ابتدای ورودی به مازندران گرفتار کولاک شدیم، گفت: خودروهای زیادی در این مسیر گرفتار شده‌اند. وی با اعلام اینکه تردد از سمت تلمادره به فولادمحله و یا دامغان انجام نمی‌شود، افزود: ارتفاع برف در این منطقه حدود یک متر می‌رسد.

شعار سال: یکی از رانندگان گرفتار شده در برف با اعلام اینکه از ساعت 15 امروز تاکنون در انتهای حوزه استحفاظی راه استان سمنان و ابتدای ورودی به مازندران گرفتار کولاک شدیم، گفت: خودروهای زیادی در این مسیر گرفتار شده‌اند.

وی با اعلام اینکه تردد از سمت تلمادره به فولادمحله و یا دامغان انجام نمی‌شود، افزود: ارتفاع برف در این منطقه حدود یک متر می‌رسد.

این راننده گرفتار شده در برف زمستانی با اعلام اینکه تردد خودروها حتی با زنجیر چرخ هم به سختی انجام می‌شود، افزود: دمای هوای به شدت رو به کاهش بوده و لحظه به لحظه بر تعداد خودروها اضافه می‌شود.

وی با اعلام اینکه ترافیک خودرویی حدود 2کیلومتری در مسیر ایجاد شده است، بیان کرد: طول ترافیک از بالاتر از دو راهی بالاده تا دشت‌های فولادمحله می‌رسد.

یوسفی اضافه کرد: بیشتر رانندگان خودروهای گرفتار شده در برف از دامغان و سمنان عازم شمال کشور هستند که در حال حاضر به دلیل ترس از گرفتاری در برف جاده فولادمحله به سمنان ترجیح دادند که در این منطقه متوقف باشند و منتظر نیروهای امدادی باشند.

 فاصله محل ترافیک ایجاد شده خودرویی با تلمادره حدود 20 کیلومتر تا تلمادره و حدود پنج کیلومتر تا فولادمحله است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس تاریخ انتشار 29 اسفند 97، کد خبر: 13971229000510، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
چرا قبل از حرکت در مسیرهای خطرناک از وضعیت جاده ها و آب و هوا اطلاع پیدا نمیکنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین