پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۵۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
فرماندار رامسر با بیان اینکه روان سازی ترافیک با اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری عملیاتی شود گفت: جاده شهری پاسخگوی وضعیت ترافیکی نیست.

شعار سال: محمد آزاد بعدازظهر شنبه در جلسه شورای ترافیک با بیان اینکه شرایط جاده موجود در شهر پاسخگوی وضعیت ترافیکی نیست گفت: به دلیل جایگاه توریستی و گردشگری این شهر حضور گردشگران بیشتر شده و خیابان ها تعریض لازم را ندارد که باید شاهد تغییراتی در حوزه ترافیکی باشیم.

وی تصریح کرد: در راستای روان سازی ترافیک اقداماتی در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری انجام شود تا شاهد رضایتمندی گردشگران و شهروندان باشیم.

دکه های جاده جواهرده جمع آوری شود

احمد جعفرسعیدی دادستان رامسر نیز با تاکید بر جمع آوری دکه های حاشیه جاده جواهرده تصریح کرد: پیچ های جاده جواهرده خطرناک است و راهداری موظف است نسبت به اصلاح آن اقدام کند.

وی افزود: پلیس راه وظیفه دارد سهم ادارات را در حادثه تعیین کند و در قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی اداره راه و شهرداری موظف هستند تابلوهای اخطاری را نصب کنند، همچنین دکه های جاده جواهرده باید جمع آوری تا سبب ایمن سازی روان سازی ترافیک در این محور شود.

سرگرد اسرافیل نصیری رئیس پلیس راهور رامسر در این جلسه با بیان اینکه در جلسه قبلی شورای ترافیک۱۵ مورد مصوبه داشتیم که شهرداران اقدامات خاصی انجام نداده اند گفت:در میدان کتالم و ساداتشهر ۴ چراغ نصب شده که هر لحظه امکان واژگونی روی خودرو وجود دارد.

جانمایی بازار هفتگی نامناسب است

وی با اظهار اینکه در پلیس راهور کمبود نیروی انسانی داریم و اقدام خاصی برای باز شدن گره های گرافیکی انجام نشده است گفت: احداث پارکینگ عمومی نیاز اصلی شهر جهت کاهش ترافیک است

سرگرد نصیری با انتقاد از جانمایی نامناسب بازار هفتگی در کتالم و ساداتشهر تصریح کرد: بازار هفتگی وسط راه عبوری خودروها در داخل شهر بوده و سبب ترافیک شده است و نیاز به اقدام برای جانمایی مناسب بازار در راستای روان سازی ترافیک داریم، همچنین برخی نمایشگاه های اتومبیل و رستوران ها فاقد پارکینگ هستند.

رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رامسر در این جلسه گفت: رامسر تنها شهر در استان مازندران است که مشاور ترافیکی دارد و رتبه اول سرویس مدارس و کمترین آمار تصادفات فوتی را داریم.

حسن مجدی افزود: کار گروه فنی شورای ترافیک بازدید داشته باشد و مصوبات اجرایی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کتالم و ساداتشهر در این جلسه گفت: برای احداث میدان بودجه مصوب و با توجه به گرانی ۳ مورد تملک در ساداتشهر انجام شد.

محمد غلامرضایی افزود: با کمبود بودجه جهت احداث میدان مواجه هستیم و ۶ میلیارد برآورد هزینه شده که پس از تخصیص ساخت میدان ها در کتالم و ساداتشهر عملیاتی خواهد شد.

وی تصریح کرد: بازار هفتگی فقط تولید زباله می کند و درآمدی برای شهرداری ندارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 4 آبان 98، کد خبر: 4756589، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
رامسر تنها شهر در استان مازندران است که مشاور ترافیکی دارد و رتبه اول سرویس مدارس و کمترین آمار تصادفات فوتی را داریم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
0
0
در راستای روان سازی ترافیک اقداماتی در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری انجام شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین