پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۹۹۷
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷
رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی‌های جوی اداره کل هواشناسی مازندران ، ورود سرمای شدید به استان که به باغ های مرکبات خسارت وارد کند را تکذیب کرد.

شعار سال: بسطامی رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی‌های جوی اداره کل هواشناسی مازندران، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در فضای مجازی خبری به نقل از هواشناسی مازندران با عنوان «سرمای شدید در انتظار مازندران» در حال انتشار است که تکذیب می شود.

وی افزود: سامانه بارشی که قرار است از بعدازظهر جمعه تا ظهر شنبه مازندران رو تحت تاثیر قرار دهد مثل سامانه‌های بارشی قبلی بارندگی، وزش باد و کاهش دما به همراه دارد، اما خبری از سرمای شدید و یخبندان نیست.

بسطامی گفت: بارش برف فقط در ارتفاعات استان پیش‌بینی می‌شود، لذا باغداران استان نگران نباشند.

رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی‌های جوی اداره کل هواشناسی مازندران افزود: با توجه به افزایش دما در این دو روز (چهارشنبه و پنجشنبه پنج و شش دی) طبیعی است برای روز‌های جمعه و شنبه هفت و هشت دی کاهش دما اتفاق می‌افتد.

ایزدی مدیر باغبانی جهاد کشاورزی مازندران گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب طی هفت روز آینده توصیه می‌شود باغداران و صاحبان انبار‌ها در چیدن تعجیل نکنندوی افزود: شرایط برای باغ‌های استان و برداشت تدریجی مرکبات فراهم است و تعجیل در برداشت به صلاح باغداران نیست.

ایزدی گفت: برداشت تدریجی مرکبات سبب می‌شود تا پرتقال و نارنگی های دیررس به تدریج وارد بازار مصرف شود و شاهد افت قیمت نباشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 6 دی 97، کد مطلب: 6776737، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین