پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۱۶۰
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷
بهرام سرمست در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و در آستانه سالگرد قیام ۱۹ دی در دیدار با ۲ تن از خانواده شهدای حادثه ۱۹ دی و دفاع مقدس، گفت: دستاورد ها و سرمایه های نظام ثمره خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است .توفیق خدمت مسئولان به مردم در سایه فداکاری شهداست و باید با عمل به وظایف و خدمتگذاری صادقانه به مردم، دین خود را به شهدا ادا کنیم.

شعارسال: استاندار قم گفت: توفیق خدمت مسئولان به مردم در سایه فداکاری شهداست و باید با عمل به وظایف و خدمتگذاری صادقانه به مردم، دین خود را به شهدا ادا کنیم. ...

به نقل از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و در آستانه سالگرد قیام ۱۹ دی در دیدار با ۲ تن از خانواده شهدای حادثه ۱۹ دی و دفاع مقدس، افزود: دستاورد ها و سرمایه های نظام ثمره خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.

وی با اشاره به جانفشانی و رشادت شهدای انقلاب در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب، اضافه کرد: رضایت مردمی از سرمایه های مهم نظام و دستاورد بزرگ انقلاب است.

وی به نقش پر اهمیت پدر و مادر شهدا در پرورش این نیروهای مجاهد و مخلص در راه خدا اشاره و خاطرنشان کرد: خانواده شهدای گرانقدر، امروز نیز تاثیر خود را با صبر و تلاش در مسیر دفاع از آرمان ها انقلاب در کشور ایفا می کنند و این مهم مسئولیت مدیران در کشور را در راه خدمت دوچندان خواهد نمود.

استاندار قم به طور جداگانه با خانواده شهید محمدرضا انصاری از شهدای حادثه ۱۹ دی و نیز شهید سید حسن اکبری یزدی از شهدای دفاع مقدس دیدار و گفتگو نمود؛ شهید محمدرضا انصاری از شهدای حادثه خونین ۱۹ دی در ایام انقلاب است که در سن ۱۹ سالگی به شهادت رسید و شهید سید حسن اکبری یزدی نیز از شهدای دفاع مقدس می باشد که در سال ۱۳۶۱ به این فیض، نائل گشت.

قیام ۱۹دی قم که تظاهرات اعتراضی نسبت به چاپ مقاله ایران و استعمار سرخ و سیاه در روزنامه اطلاعات در توهین به امام راحل بود، نقش بسزایی در سرنوشت انقلاب اسلامی داشت و از آن به عنوان جرقه انقلاب و سرآغاز بیداری ملت ایران یاد می شود و پس از قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ بار دیگر قم را به عنوان مرکز مبارزه علیه رژیم پهلوی معرفی کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری صبح قم ، تاریخ انتشار:18 دی 1397 ، کدخبر: 36462 www.sobheqom.ir،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین