پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۲
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
سرمربی مستعفی تیم فوتبال صنعت ساری گفت: دخالت های سرپرست و بعضی از عوامل تیم علت استعفای من بود.



شعارسال :رضا تقوی سرمربی سابق تیم فوتبال صنعت ساری در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت در خصوص صحبت های سرپرست تيم صنعت جوان ساری واکنش نشان داد و اظهار داشت: آقایان گفتند که بنده به بازیکنان زنگ زدم و مانع حضور انها در اردو شدم که این حرف کذب محض است و این دوستان اگر واقعا شک دارند، میتوانند بیایند و پرینت تماس های موبایل و تلفن بنده را بگیرند تا مطمئن شوند بنده اهل اینکار ها نیستم.

تقوی در خصوص ادعای سرپرست باشگاه در مورد داشتن فایل صوتی بیان کرد: آقای سرپرست ادعا می کردند که از بنده فایل صوتی دارند که من به بازیکنان زنگ زدم و اعلام کردم که به اردو نروند، از ایشان این خواهش را دارم که این فایل صوتی را در همین سایت و یا هر کجایی که دوست دارند اجرا کنند که تا همه چیز روشن شود.

این مربی با تجربه ساروی ادامه داد: بنده با تجربه تر و حرفه ای تر از این حرف ها هستم که بخواهم برای ماندن خودم دست به اینچنین کارهای کثیفی بزنم .

تقوی در خصوص دلیل اصلی استعفای خودش گفت: من با آقای دامادی، باقرزادگان و کسی دیگری هیچ مشکلی نداشتم و ندارم ولی بنده با آقای بحرگرد نمیتوانم کار کنم و دلیل اصلی استعفای بنده هم شیطنت های آقای سرپرست بود. بنده با این آقا مشکل دارم و مطمئن هم بودم در ادامه راه به مشکلات بیشتری هم میخوردیم برای همین ترجیح دادم قبل شروع فصل از تیم استعفا بدهم .

این مربی جوان ساروی تاکید کرد: از شما به عنوان رسانه حق طلب تقاضا دارم پیگیر این موضوع باشید تا ایشان ثابت کند که از بنده فایل صوتی ای با آن محتوایی که اظهار داشته است را رو کند. بازیکنان با باشگاه قرار دارند و باید هر دستوری که باشگاه به آنها داده را عمل کند ، دلیلی ندارد که بخواهند با حرف کسی تحریک شوند .

سرمربی سابق باشگاه صنعت جوان ساری در پایان در خصوص نداشتن قرار داد با این باشگاه بیان کرد: ایشون از همه جا بی خبر اعلام کردند که بنده هیچ حکمی از هیچ شخصی نداشتم و بدون حکم در این تیم حضور داشتم اما باید خدمت ایشان اعلام کنم که بنده همان اوایل زمانی که کسی به این تیم نگاهی نمیکرد و هیچ منابع مالی ای پشت این تیم نبود با حکم آقایان دلیری و حسین زادگان قبول مسئولیت کردم و برای حفظ آبروی فوتبال شهرم بدون بحث بر سر مسائل مالی هدایت تیم را قبول کردم . در پایان هم از تمامی هواداران و مردم ساری میخواهم تیم شهرشان را حمایت کنند تا این تیم به جایگاه اصلی خودش برگردد ، البته با این اوضاعی که بنده در تیم میبینم بعیید میدانم همچین اتفاقی رخ دهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سايت ساری نیوز، تاریخ انتشار چهار شنبه 01 مهر 1394 ، کد مطلب : 10905 : www.sarinews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین