پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۱۱۹
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
با حمایت فرماندار و سایر مسئولان ورزشی استان و شهرستان، تیم شموشک مازندران که در شرف رفتن از نوشهر بود ماندگار شد.

شعار سالمدت زمان زیادی نیست که نور درخشش مجدد تیم شموشک نوشهر که همه مردم نوشهر و مازندران با آن خاطرات زیادی دارند در دل‌های علاقمندان به این تیم روشن شده است.

طی‌ مدت حضور این تیم در جام حذفی و رفتن به لیگ دسته دو بارقه های امید را در قلب های مشتاقان روشن کرد و مالک جدید تیم شموشک مازندران به همراه کادر فنی ، مدیر عامل و سرپرست توانستند با جذب بازیکنان تمرینات و مسابقات خوبی را آغاز کنند.

اما آنچه در روزهای گذشته موجب وارد شدن شوک به مردم نوشهر و سایر علاقمندان به تیم شموشک شد تصمیم ناگهانی کورش اسکندری مالک شموشک بود مبنی بر انتقال تیم به شهری دیگر و تغییر نام آن بود که دل‌های فوتبال دوستان نوشهری را لرزاند.

بر اساس این تصمیم یک جلسه هفت ساعته با حضور فرماندار نوشهر،معاون مدیر کل ورزش و جوانان مازندران، مسئولان ورزشی نوشهر، مالک تیم شموشک مازندران، سرپرست و کادر فنی تیم شموشک در فرمانداری از ساعت 14 تا 21 برگزار شد و آنچه از این جلسه طولانی خارج شد ماندگاری تیم در نوشهر بود.

بعد از پایان جلسه و انتشار این خبر، موجی از شادی در دل مردم نوشهر ایجاد شد و این خبر مسرت بخش موجب امیدهای مجدد شد.

فرماندار نوشهر در پایان جلسه با اشاره به اهمیت جلسه هفت ساعته این موضوع مهم گفت: ماندگاری تیم شموشک مازندران در نوشهر یکی از خواسته های به حق مردم نوشهر بود که باید انجام می شد.

علی شادمان با اشاره به حضور حجت حیدری معاون مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این جلسه اظهار کرد: سرانجام با تدابیر اندیشیده شده، یک سرمایه گذار نوشهری که خود اهل ورزش است و از حامیان اصلی شموشک محسوب می شود این تیم را از مالک قبلی خریداری کرد تا این تیم پرآوازه در نوشهر ماندگار شود.

وی افزود: از این به بعد نیز تیم شموشک با جدیت بیشتر تمرینات خود را ادامه می دهد تا بتواند با حرکت رو به جلو در لیگ کشور به روزهای درخشان گذشته خود بازگردد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری و اطلاع رسانی قطره ، تاریخ انتشار 11 شهریور 96، کدمطلب: nn39100128 ، www.ghatreh.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین