پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۹۱۴
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
فرماندار شهرستان رستم از جاری شدن سیلاب در رودخانه‌های فصلی این شهرستان در پی بارندگی‌های اخیر خبرداد.

شعار سال: ابوطالب حسینی اظهار داشت: این رودخانه‌ها در بخش‌های مرکزی و سورنای شهرستان رستم واقع شده و خوشبختانه پس از حدود یک دهه دوباره سیلاب در آن جریان یافته است.



حسینی به آخرین وضعیت بارش باران در شهرستان رستم اشاره کرد و افزود: بر اساس آخرین آمار موجود تاکنون در سال زارعی جاری بیش از 400 میلی‌متر باران در شهرستان رستم باریده که نسبت به پارسال شاهد افزایش حدود سه برابری در بارش بارانهستیم.

وی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته نیز 33 میلی‌متر باران در بخش سورنا باریده که در شهر مصیری به عنوانمرکزشهرستان رستم این میزان 14.5 میلی‌متر بوده و همچنان نیز شاهد ادامه نزولات جوی هستیم.


فرماندار شهرستان رستم تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته توسط اداره کل هواشناسی، بارندگی در شهرستان رستم تا روز جمعه ادامه دارد که در این شاهد بارش برف در مناطق سردسیر رستم از جمله روستاهای پشتکوه هستیم و در پی آن نیز دما پنج تا شش درجه زیرصفر می‌رسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 25 دی 97، کد مطلب: 1923638:www.tasnimnews.com



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین