پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۹۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
جانشین سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در مجموع 220 نیروی کادر به 7 ناحیه درگیر سیلاب در منطقه ارسال شدند. همچنین 7 گردان امام حسین(ع) به استعداد یک هزار و 580 نفر و 9 گردان بیت‌المقدس به استعداد یک هزار و 412 نفر به مناطق اعزام شدند.
شعار سال: جانشین سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در مجموع 220 نیروی کادر به 7 ناحیه درگیر سیلاب در منطقه ارسال شدند. همچنین 7 گردان امام حسین(ع) به استعداد یک هزار و 580 نفر و 9 گردان بیت‌المقدس به استعداد یک هزار و 412 نفر به مناطق اعزام شدند.

سردار محمود معین‌پور جانشین سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان لحظاتی پیش ، اظهار کرد: قرارگاه امداد‌ و نجات و مردم یاری سپاه ولیعصر(عج) از دقایق اولیه در خوزستان تشکیل شد. گردان‌های بیت‌المقدس که بسیجی و مردم محور هستند در شهر رفیع، هویزه، سوسنگرد و روستای آلبوعفری حضور پیدا کردند.

وی افزود: در مجموع 220 نیروی کادر به 7 ناحیه درگیر سیلاب در منطقه ارسال شدند. همچنین 7 گردان امام حسین(ع) به استعداد یک هزار و 580  نفر و 9 گردان بیت‌المقدس به استعداد یک هزار و 412 نفر به مناطق اعزام شدند.

جانشین سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان عنوان کرد: یک گردان از طلاب به استعداد 60 نفر در سوسنگرد حضور پیدا کردند. همچنین  8 گروه جهادی به استعداد 130 نفر برای کمک‌رسانی در ترمیم سیل‌بند به سوسنگرد و هویزه اعزام شدند.

وی گفت: 3 دستگاه بیل مکانیکی، 50 دستگاه خودروی تاکتیکی، 3 دستگاه لودر، 3 دستگاه کمرشکن، 11 دستگاه کمپرسی و یک دستگاه تریلر برای خدمت‌رسانی به منطقه اعزام شد.

معین‌پور گفت: قرارگاه امدادونجات و مردم یاری تا فروکش کردن آب و به حالت عادی برگشتن منطقه در محل‌های موردنیاز حضور دارد و امدادرسانی به مردم را ادامه خواهد داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 9 بهمن 1397، کدخبر: 13971109001619 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
0
بیچاره مردم خوزستان هر روز یه گرفتاری دارن یه روز گردو خاک یه روز سیل
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین