پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۸۶۳
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز اعلام کرد که ایستگاه مترو امام حسین (ع) در ایام دهه فجر در فضایی به متراژ ١٢ هزار متر مربع و در سه طبقه به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد
شعارسال:مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز اعلام کرد که ایستگاه مترو امام حسین (ع) در ایام دهه فجر در فضایی به متراژ ١٢ هزار متر مربع و در سه طبقه به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.

 حسن مرادی یکشنبه ١٤ بهمن در یک کنفرانس خبری بیان کرد: ساخت ایستگاه مترو امام حسین (ع) که محور اتصال کننده خط یک و دو مترو شیراز در آینده‌ای نزدیک خواهد بود در فضایی بالغ بر ٣٠ هزار مترمربع و شش ورودی پیش بینی شده که در دهه فجر فاز نخست آن به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این ایستگاه مسیر دسترسی شمالی- جنوبی برای شهر شیراز محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ میلیارد تومان برای ساخت و بهره‌برداری این ایستگاه هزینه شده است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری شیراز افزود: همچنین در ایام دهه فجر عملیات اجرایی خط ٣ متروی شیراز در تقاطع بصیرت به سمت راه آهن کلنگ‌زنی می‌شود.

مرادی یادآور شد: از آنجا که شهر شیراز شرقی- غربی است تنها راهی که بتوان طول این کلانشهر را پوشش داد، خط مترو است.

وی همچنین ادامه داد: در بخش بهره‌برداری از خطوط فعال مترو نیز از فردا دوشنبه ١٥ بهمن شاهد کاهش فاصله زمانی حرکت قطارها در زمان پیک مسافر از ١٥ به ١٢ دقیقه خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز گفت: با کاهش فاصله زمانی حرکت قطار، افزایش ٢٠ درصدی ظرفیت جابه‌جایی مسافر پیش‌بینی شده است.

مرادی با بیان اینکه ساعت ارائه خدمات مترو در طول روز نیز از ١٥ بهمن تا ساعت ٢٢: ٣٠ شب ادامه می‌یابد، گفت: سرویس دهی خطوط فعال مترو شیراز نیز از این پس در روزهای تعطیل به ساعت ٢١ شب افزایش پیدا می‌کند و به این ترتیب در تمام روزهای هفته شاهد انتقال مسافر از ساعت ٦ صبح تا ساعات پایانی شب خواهیم بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 14 بهمن 97، کدخبر: 97111407543، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین