پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۹۶۲
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
عید فطر روز عبودیت و بندگی خداست. نماینده ولی‌فقیه در لرستان در خطبه‌های نماز عید سعید فطر خرم‌آباد که با حضور پرشور مردم در مصلی الغدیر این شهر اقامه شد، بیان کرد: در منابع دینی برای عید فطر ویژگی‌هایی مطرح شده است.
شعار سال:آیت‌الله سیداحمد میرعمادی گفت: عید فطر روز عبودیت و بندگی خداست.

 نماینده ولی‌فقیه در لرستان در خطبه‌های نماز عید سعید فطر خرم‌آباد که با حضور پرشور مردم در مصلی الغدیر این شهر اقامه شد، بیان کرد: در منابع دینی برای عید فطر ویژگی‌هایی مطرح شده است.

وی اظهار کرد: عید فطر روز عبودیت و بندگی، عظمت و بزرگی خدای متعال است.

میرعماد افزود: خداوند متعال می‌فرماید باید خدا را به خاطر هدایت و معنویت ماه رمضان بزرگ بشماریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: به همین جهت در اعمال شب عید و روز عید فطر قبل از نماز گفته شده ذکر «اللَّهُ أَکْبَرُ اللَّهُ أَکْبَرُ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ وَ اللَّهُ أَکْبَرُ اللَّهُ أَکْبَرُ وَ لِلَّهِ الْحَمْدُ الْحَمْدُ لِلَّهِ عَلَی مَا هَدَانَا وَ لَهُ الشُّکْرُ عَلَی مَا أَوْلانَا» را زیاد بگویید.

میرعمادی عنوان کرد: عید فطر، روز شکرگزاری به پیشگاه الهی است، تشکر به خاطر نعمت‌های فراوان، توفیق تلاوت قرآن، توفیق رسیدگی به فقرا و نیازمندان و….

وی بیان کرد: عید فطر روز مهر قبولی بر اعمال بندگان شایسته خدا و رستگاری مومنان است.

میرعمادی عید فطر را روز اعلام نتایج مسابقه بندگی خدا و اعطای جوایز و پاداش دانست.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: اگر چشم بصیرت بود و پرده‌های حجاب کنار می‌رفت امروز شما مومنین را می‌دیدید که مشغول گرفتن پاداش از ولی‌الله‌الاعظم هستند و گناهکاران و روزه‌خواران روسیاه هستند و عذاب الهی بر آنها نازل می‌شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:15خرداد1398،کدخبر:98031506490،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین