پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۵۰۵
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس با تصریح بر اینکه ریسک پذیری عاملی برای تخلف‌های شخصی نیست، خاطرنشان کرد که با توجه به شرایطی که در جامعه ایجاد شده، باید ریسک‌های جدیدی در حوزه اقتصاد قابل پذیرش باشد تا بتوان نسبت به تسهیل در روند اقدامات مبتنی بر رونق تولید اقدام کرد.
شعار سال:استاندار فارس با تصریح بر اینکه ریسک پذیری عاملی برای تخلف‌های شخصی نیست، خاطرنشان کرد که با توجه به شرایطی که در جامعه ایجاد شده، باید ریسک‌های جدیدی در حوزه اقتصاد قابل پذیرش باشد تا بتوان نسبت به تسهیل در روند اقدامات مبتنی بر رونق تولید اقدام کرد.

 عنایت‌الله رحیمی شنبه 18 خرداد در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی شیراز تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای اینکه بتوانند نقش ویژه تری در رونق تولید داشته باشند و چرخ اقتصاد را بیشتر از گذشته به حرکت در بیاورند، باید ریسک پذیر باشند .

وی با تاکید بر اینکه مدیران استان فارس در عرصه‌های ملی باید توانایی مذاکره با مسئولین کشوری را داشته باشند تا شرایط برای دریافت تسهیلات بیش از پیش فراهم شود، عنوان کرد: موضوعات مختلفی نظیر تأمین آب صنعتی، مشکلات حوزه تأمین اجتماعی، جاده‌های دسترسی و زیرساخت‌های صنعتی در جلسه با صنعتگران فارس بررسی شد که بیشترین شکایتی که وجود دارد از سازمان تأمین اجتماعی است و نارضایتی از این دستگاه زیاد است باید برای برطرف ساختن نارضایتی‌های مطرح شده با ایجاد شفافیت نسبت به از بین بردن آنها اقدام شود .

استاندار فارس همچنین در خصوص تامین آب صنعتی نیز بیان کرد: یکی از راهکارهایی که در این زمینه در نظر گرفته شده، خرید چاه‌های کشاورزی برای تأمین آب است که می‌توان از این ظرفیت نیز در این حوزه استفاده کرد .

استاندار فارس صبح شنبه 18 خرداد با حضور در منطقه ویژه اقتصادی شیراز و شهرک صنعتی بزرگ شیراز از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان فارس در این حوزه بازدید و در جریان این بازدیدها با حضور در برخی از شرکت‌های مستقر در نواحی صنعتی از مشکلات فراروی واحدهای صنعتی که در این مناطق مستقر هستند نیز آگاهی پیدا کرد .

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:18خرداد1398،کدخبر:98031807469،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین