پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۳۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
علی اسکندری، عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی ظهر امروز سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه لواسان بود.

شعار سال: سخنرانی علی اسکندری، دبیر مجمع دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه تهران در پیش خطبه‌های نماز جمعه امروز لواسان سخنرانی کرد.

متن کامل سخنرانی به شرح زیر است:

در ابتدا توضیحی در رابطه با نامه‌ای که در روز گذشته خدمت دادستان محترم کشور بدهم. موضوع اصلی این نامه ما ساخت و ساز‌های غیر قانونی و تخلفات متعدد در شهر لواسان بوده است ما در این نامه اشاره کردیم که در حال حاضر ما متاسفانه شاهد آن هستیم که مسئولین مربوطه بعد از چندین ماه حاضر نیستند قانون را اجرا کنند. حرف اصلی ما در این گونه موارد این است که باید با دانه درشت‌ها و متخلفین برخورد شود و پر واضح است که منظور ما خانه‌ها و بیغوله‌ها و کوخ‌های مردم عادی و مستضعف و صاحبان اصلی انقلاب نیست و اگر احیانا کسی بخواهد نگاه چپ به خانه‌های این مردم عزیز بکند قلم پایش را خواهیم شکست همان طور که با تمام توان پشت اهالی ده ونک ایستادیم و نگذاشتیم کسی خانه هایشان را خراب کند. مشخص است که منظور ما آن دانه درشت‌ها و اشراف تازه به دوران رسیده‌ای است که امتداد شبکه فسادشان را از خصوصی سازی‌ها و رانت‌های بانکی می خواهند به شهر شما مردم عزیز لواسان بکشانند. آن طبقه مرفه و اشراف جدیدی که می خواهند با استفاده از همان رانت هایشان و البته با استفاده از برخی مسئولین خود باخته که به مردم شان پشت می کنند هویت شان را به هویت و فرهنگ اصیل مردم این شهر غالب کنند. ما هشدار میدهیم که مردم عادی و بومی شهر باید در امان باشند خدای نا کرده کسی ذره‌ای آن‌ها را به بهانه‌های واهی مورد آزار قرار ندهد، چون معمولا اولین اتفاقی که در این مواقع می‌افتد این است که با مردم عادی و ساده و مستضعف برخورد می شود و همان‌ها تبدیل به گزارش می شود، اما معمولا باستی‌ها و کلاک‌ها و دختر وزیر‌ها و داماد فلان شخصیت‌ها در امان اند؛ که قطعا نخواهیم گذاشت این روند در لواسان اتفاق بیفتد و تا توان داریم از مردم این شهر دفاع خواهیم کرد. با مردم عادی نه تنها نباید برخوردی صورت گیرد بلکه باید کمک شان هم کرد و بعضا با اهمال هم برخورد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 14 تیر 98، کد مطلب: 775526:www.snn.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0
0
تخلفات ساخت و ساز لواسان هم باید الکو کشور باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین