پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۵۲۲
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۵
مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی جهاد کشاورزی مازندران گفت: 965 هکتار از شالیزارهای مازندران در حال تجهیز و نوسازی است.

شعارسال: فرزین فرهادی افزود: 965 هکتار از شالیزارهای مازندران در حال انجام عملیات تجهیز و نوسازی است که همه طرح ها عملیات خاکی آنها به میزان 75 درصد به اتمام رسیده و 25 درصد باقی مانده شامل عملیات شن‌ریزی بوده که بعد از برداشت کشت اول انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 112 هکتار از باغ های مازندران مجهز به سیستم آبیاری قطره‌ای و 281 هکتار به آبیاری کم فشار تجهیز شد افزود: یک‌هزار و 614 هکتار در حال اجرای سیستم های نوین آبیاری است.

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی جهاد کشاورزی مازندران درباره اجرای طرح های لاینینگ (بتنی کردن) کانال‌های شبکه‌های آبیاری فرعی گفت: 35 طرح به طول 60 کیلومتر در شهرستانهای زیرحوضه سد البرز با پیشرفت فیزیکی 60 درصد درحال انجام است.

فرهادی به اجرا و مطالعه آببندان‌های استان اشاره کرد و افزود: انتخاب مشاور برای مطالعات مرمت و بهسازی آببندان‌ها در 4 حوضه رودخانه‌های اصلی استان (هراز، بابلرود، تالار و تجن) در 35 هکتار اجرا شد و یکصد هکتار نیز در مرحله استعلام برای خود اجرایی قرار دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار: 31تیر1398 ، کدخبر: 2481269: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین