پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۲۵۲
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۵
عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر از احداث بزرگترین شهرک شیلاتی کشور در شهرستان گناوه خبر داد و گفت: زمینه اشتغال دو هزار و ۵٠٠ در این شهرک فزاهم می‌شود.
شعار سال:استاندار بوشهر از احداث بزرگترین شهرک شیلاتی کشور در شهرستان گناوه خبر داد و گفت: زمینه اشتغال دو هزار و ۵٠٠ در این شهرک فزاهم می‌شود.

عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در بازدید از مجتمع پرورش میگوی رودشور در شهرستان گناوه اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار و کاهش بیکاری از مهم‌ترین دغدغه های مسوولان و متولیان امور است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

وی افزود: فراهم کردن تسهیلات و شرایط لازم برای بخش خصوصی و رفع موانع و معضلات برای سرمایه گذاران، مورد تاکید قرار دارد.

استاندار بوشهر از احداث بزرگترین شهرک شیلاتی کشور در شهرستان گناوه خبر داد و خاطر نشان کرد: این مجتمع تا الان بزرگترین شهرک شیلاتی کشور است که توسط بخش خصوصی اجرایی و عملیاتی شده و ما نیز در ایجاد زیرساخت های مورد نیاز کمک می‌کنیم.

گراوند از ایجاد دو هزار و ۵۰۰ شغل در شهرک شیلاتی رودشور گناوه خبر داد و افزود: در این شهرک، ۴۶ مزرعه که شامل ۴۵ مزرعه ۵۰ هکتاری و یک مزرعه ۴۶ هکتاری ایجاد می‌شود و برآورد می‌شود بیش از دو هزار و ۵۰۰ شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شود.

وی یادآور شد: امیدواریم این شهرک و مجتمع شیلاتی، یک مجموعه موثر در تولید آبزیان در سطح کشور مطرح شود و شاهد تحقق تمام اهداف مورد نظر باشیم.


استاندار بوشهر گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی انتظار داریم تا تابستان آینده این شهرک به طور کامل به بهره‌برداری برسد و در مدار تولید قرار گیرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:14مرداد1398،کدخبر:4685091،www.mehrnews.com





اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین