پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۵۴۹
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به ایجاد 4 هزار و 600 فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد گفت: همچنین در چهار ماهه امسال 830 شغل برای مددجویان ایجاد شده است.
شعارسال: جاسم محمدی فارسانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: توانمندسازی مادی و معنوی با حفظ کرامت اخلاقی و انسانی از مهمترین محورهای کمیته امداد است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا ایجاد اشتغال با درآمد پایدار برای مددجویان ازجمله راهکارهای تحقق توانمندسازی محسوب می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به ایجاد 4 هزار و 600 فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد افزود: همچنین در چهار ماهه امسال 830 شغل با پرداخت تسهیلاتی بالغ بر 21 میلیارد تومان برای مددجویان ایجاد شده است.

محمدی فارسانی بیان داشت: مجموعه امداد در راستای مشاغل خانگی و خرد حرکت می‌کند، چراکه وظیفه اصلی زنان سرپرست خانوار فرزندپروری است و بنابراین بایستی در کنار خانواده شغلی با درآمد پایدارداشته باشد.

وی در خصوص اشتغال مددجویان سیل‌زده استان نیز گفت: تسهیلات اشتغال‌های ایجاد شده در گذشته توسط مددجویان سیل زده استمهال شد، ضمن اینکه 20 تا 50 میلیون وام جدید برای این افراد پیش‌بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از کمک بلاعوض 2 میلیارد و 800 میلیون تومانی به طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان سیل‌زده استان خبر داد.

محمدی فارسانی ادامه داد: لوازم خانگی تمام خانوارهای تحت پوشش به کمک خیرین، امداد و ستاد اجرایی بنیاد برکت تهیه شد، همچنین تا پایان سال جاری منازل مسکونی مددجویان سیل زده تحویل داده می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 29 مرداد 1398 ، کدخبر: 13980529000107 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین