پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۶۷۶
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
رئیس بنیاد مسکن کشور در حاشیه شورای مسکن لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحث مهمی که در این جلسه شد رعایت حریم رودخانه است و نیاز است که وزارت نیرو هرچه سریع‌تر حریم رودخانه‎ها و نهرها را در شهر و روستا به ما اعلام کند که ما این حریم‌ها را در زمین‎هایی که می‎خواهیم تملک و به سیل‎زدگان واگذار کنیم، رعایت کنیم
شعارسال:رئیس بنیاد مسکن کشور در حاشیه شورای مسکن لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحث مهمی که در این جلسه شد رعایت حریم رودخانه است و نیاز است که وزارت نیرو هرچه سریع‌تر حریم رودخانهها و نهرها را در شهر و روستا به ما اعلام کند که ما این حریم‌ها را در زمینهایی که میخواهیم تملک و به سیلزدگان واگذار کنیم، رعایت کنیم.

مهندس تابش ادامه داد: استاندار لرستان دستور داده این قضیه ظرف مدت کوتاهی در روستاهای سیلزده انجام شود و روی نقشه‌ها پیاده شود و در شهرهای سیلزده هم این کار انجام شود.

تابش افزود: هم‌چنین بحث زمین معوض به این 300 پلاکی که در پلدختر باید نوسازی شوند بررسی شد و قرار شد به اتفاق مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن، شهر پلدختر را بازدید کنیم و آن زمینی که مردم راحت هستند در آنجا اسکان یابند را برای ساخت و ساز مشخص کنیم.

رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: برای طی یک دوره اسکان موقت هزینه اسکان را به مردم پول نقد میدهیم که به هر طریقی که خودشان میدانند برای اسکان هزینه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه مشخص شد که اگر افرادی از مالکین مسکن مهر تمایل داشتند خانههایشان در اختیار سیلزدگان قرار دهند، اجاره بها 500 هزار تومانی به آنها بدهیم.

اسکان دائم سیلزدگان تا یک سال آینده انجام میشود

رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: اسکان دائم سیلزدگان تا یک سال آینده انجام میشود.

به گزارش ایسنا، تابش در شورای مسکن لرستان، اظهار کرد: اسکان موقت را که فاصله بین اسکان اضطراری و دائم است، با توافق و دستوری که وزیر کشور داشتند به صورت کمک هزینه 12 میلیون تومانی و شش میلیون تومانی به سیلزدگان میدهیم.

وی ادامه داد: این را کمک هزینه به مردم در اسکان اضطراری میدانیم تا زمانیکه اسکان دائم آنها به نتیجه برسد که حداکثر یک سال است و اسم آن را اجاره بها برای کرایه خانه نمیگذاریم و فرد سیلزده با این پول هر کاری کند با او کاری نداریم.

تابش گفت: به همه آنانی که خانههایشان تخریب شده است در شهرها 12 میلیون تومان و در روستاها شش میلیون تومان میدهیم.

رئیس بنیاد مسکن کشور ادامه داد: ما این سقف را به همه میپردازیم و مسکن و شهرسازی و فرمانداری مسئول این کار است تا پول را به مردم سیلزده برساند.

وی درباره جانمایی جدید مناطق سیلزده گفت: باید جایی را معرفی کنیم که مورد قبول سیلزدگان باشد چراکه آنان زندگی‌شان را در سیل از دست دادهاند؛ لذا باید بهگونهای مکان یابی شود که زمین جدید حتی الامکان معادل زمین قبلی باشد تا مردم رغبت کنند که در آنجا ساکن شوند.

تسهیلات اسکان اضطرای از فردا به سیلزدگان پلدختر پرداخت میشود

استاندار لرستان گفت: تسهیلات اسکان اضطرای از فردا به سیل‌زدگان پلدختر پرداخت میشود.

به گزارش ایسنا، سیدموسی خادمی در حاشیه شورای مسکن استان اظهار کرد: به نظر میرسد در مناطقی که منازل آنجا بر اثر وقوع سیل تخریب شدند دیگر اجازه ساخت مجدد داده نمیشود و قرار شد تا شنبه حریم رودخانهها در این مناطق مشخص شود.

وی ادامه داد: بحث دوره انتقال از اسکان اضطراری به اسکان دائم را به عهده مردم میگذاریم و دولت مبلغی به عنوان مساعده کمک میکند.

خادمی افزود: در طول دورهای که خانه فرد سیلزده در حال ساخت است، اسکان را خود فرد بر عهده میگیرد.

وی خاطرنشان شد: به افراد سیلزدهای که تسهیلات اسکان اضطراری داده شود، اجازه اسکان در مناطق سیل زده را نمیدهیم.

توزیع بیش از 14 هزار چادر امدادی بین سیل زدگان در لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بیش از 14 هزار چادر امدادی بین سیلزدگان در لرستان توزیع شده است.

به گزارش ایسنا، صارم رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر لرستان در سیل فروردین سال جاری، اظهار کرد: به دنبال وقوع سیلاب سهمگین در لرستان جمعیت هلال احمر به حالت آماده‌باش کامل در آمد و توانست با برنامه‌ریزی‌های مناسب نقش بسیار تاثیرگذاری در کاهش تلفات انسانی و هم‌چنین حضور پر رنگی در عملیات امداد رسانی به آسیب دیدگان داشته باشد.

وی تصریح کرد: تیم امداد هوایی با بهرهمندی از 14 بالگرد بیش از ۷۰۰ سورتی پرواز انجام داد که در پی آن به هجده هزار نفر امدادرسانی صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خاطرنشان کرد: ۱۱ استان کشور نیروهای امدادی عملیاتی و تجهیزاتی خود را در اختیار جمعیت هلال احمر استان قرار دادند که با احتساب تیمهای امدادی در لرستان، 28 هزار نفر روز نیروی امدادی به مردم آسیب دیده امدادرسانی کردند.

رضایی با بیان این‌که نزدیک به 2 هزار دستگاه روز خودروی عملیاتی در لرستان حضور داشتند، افزود: با پشتیبانی بسیار خوب به جمعیت هلال احمر مرکز تمام تلاشها به شکلی بود که کار امداد و نجات تسریع پیدا کند و امداد رسانی به مردم آسیب دیده با قدرت انجام شود.

وی اضافه کرد: تخلیه آبگرفتگی ۲ هزار و 160 منزل مسکونی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان نیز با استفاده از موتورهای پمپ آب و لجن کشهای موجود در جمعیت هلال احمر صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: در حوزه جوانان نیز با تلاش‌های صورت گرفته سعی شد در قالب سه مرحله اعضای جوانان استان‌های مختلف کشور به استان اعزام شدند که در دو مرحله اول تجهیز آنها جهت پاکسازی منازل روستایی و شهری از گل و لایی صورت گرفت و در مرحله سوم نیز تیمهای حمایت روانی سحر به مناطق مختلف پلدختر اعزام شدند.

رضایی ادامه داد: اعضای جوانان هم‌چنین در بحث آگاه سازی مردم از خطر سیلاب و پشتیبانی عملیات نقش مهم و تاثیر گذاری ایفا کردند.

وی به خدمات تیمهای درمانی جمعیت هلال احمر به مناطق سیلزده استان نیز اشاره کرد و افزود: تیمهای درمانی (BHCU) در مناطق سیلزده استان لرستان به بیش از ۶ هزار نفر خدمات پزشکی، پرستاری، بهداشت و روان، مادر و کودک در مناطق سیلزده پلدختر کوهدشت معمولان، چگنی و دلفان ارائه داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به خدمات داوطلبان در سیلاب اخیر، اظهار کرد: جمع‌آوری بیش از 44 هزار تخته پتو، 11301 متر زیرانداز و موکت، ۳۳۰ تخت فرش، 2266 لباس بچه گانه ۶۷۰۰ لباس مردانه، بیش از 24هزار لباس زنانه، کفش مقادیر بسیار زیادی خشکبار، آب معدنی، برنج، روغن، ماکارانی، کنسروجات، قند و شکر، مربا، بسکویت، خرما، شیر خشک، تخم‌مرغ، آبمیوه، نان، پنیر، حلوا شکری، آرد و حبوبات، غذای گرم، پوشک بچه، لوازم بهداشتی و لوازم خانگی، بخشی از خدمات داوطلبان ما بوده است که در خلال آن کار بسته بندی آنان را نیز انجام دادهاند.

رضایی با بیان این‌که در سیلاب اخیر به بیش از 27 هزار خانوار یا ۱۱۸ هزار نفر، توسط جمعیت هلال احمر امدادرسانی شده است، گفت: در این حادثه نزدیک به 69 هزار نفر اسکان داده شدند و جمعا به 1006 روستا امداد رسانی شد، هم‌چنین 905 نفر به اماکن امن انتقال داده شدند.

وی اتصریح کرد: جمعیت هلال احمر در سیلاب اخیر تمام توان خود را جهت کاهش آلام آسیب دیدگان به کار بست و از هیچ کوششی دریغ نکرد و توانست خدمات رضایت بخشی را ارائه دهد.

اجرای طرح تاب‌آوری اجتماعی زنان در مناطق سیل‌زده لرستان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان از اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در مناطق سیل‌زده خبر داد.

به گزارش ایسنا، ناهید پرویزپور در اولین جلسه کارگروه بانوان و خانواده که با موضوع سیل و نحوه امداد رسانی به زنان و کودکان برگزار شد، اظهار کرد: زنان در حوادث و بلایای طبیعی از دو نظر نسبت به مردان آسیب پذیرتر هستند.

وی ادامه داد: اول این‌که در حوادث طبیعی وضعیت بهداشت و سلامت زنان به‌دلیل عدم دسترسی به وسایل بهداشتی، آب سالم و تغذیه مناسب در معرض مخاطره هستند و دوم این‌که انسجام عاطفی اعضای خانواده از وظایف آنان است و در شرایط بحرانی زنان تمام اندوه ناشی از بحران را در خود فرو می‌ریزند و به همین دلیل مشکلات روحی زیادی را تجربه و تحمل می‌کنند.

پرویزپور در ادامه گفت: ما اکنون وارد فاز دوم امدادرسانی به مردم سیلزده هستیم و باید تمام تمرکز خود را بر جذب کمک‌های نقدی مردم، خیرین و تهیه لوازم ضروری منزل کنیم.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری با اشاره به اهمیت آموزش‌های تاب‌آوری اجتماعی زنان در مناطق سیلزده بیان کرد: در سال جاری طرح تاب‌آوری زنان جوامع محلی با تمرکز بر بانوان این مناطق اجرا خواهد شد و تمام تلاش ما این است که به آنان کمک کنیم تا بتوانند در مواجهه با بحران‌ها به شیوه منطقی برخورد کرده و بنیاد خانواده را حفظ کنند.

وی به اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در مناطق سیلزده اشاره کرد و افزود: معاونت زنان ریاست جمهوری با همکاری وزارت کار و تعاون اعتباری را برای توانمند سازی زنان سرپرست خانوار تخصیص داده است که شامل زنجیره آموزش‌های تخصصی، تامین منابع و تجهیزات و فروش محصولات می‌شود و در سال جاری اجرا خواهد شد بنابراین زنانی که علاقه‌مند به حضور در این طرح هستند می‌توانند با مراجعه به امور بانوان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

پرویزپور گفت: در حوزه بهداشت زنان و کودکان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی پیگیراعتباری برای ارائه خدمات مامایی و مشاوره روان شناسی به مادران مناطق سیلزده هستیم و امیدواریم پس از تامین اعتبار این طرح نیز اجرایی شود.

آماده سازی 70 واحد مسکن مهر برای اسکان موقت سیلزدگان پلدختر

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از آماده سازی 70 واحد مسکن مهر برای اسکان موقت سیلزدگان پلدختر خبر داد.

به گزارش ایسنا، خالقی در شورای مسکن استان اظهار کرد: در پلدختر 200 واحد مسکن مهر وجود دارد که تاکنون مالکین‌شان در آنجا ساکن نشدند.

وی ادامه داد: مالکین 32 واحد مسکن مهر در پلدختر راضی شدند که در ازای دریافت ماهانه 500 هزار تومان اجاره، واحدهایشان را بعد از تکمیل از طرف پیمانکار در اختیار سیلزدگان قرار دهند.

خالقی افزود: امروز بخشی از مطالبات پیمانکار آزاد شد و انشعابات برخی واحدها نیز هم کار انجام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان یادآور شد: برخی از این واحدها نیاز به انشعابات برق، گاز و ... دارد که انتظار داریم دستگاههای خدمات رسان سریعتر مشکل انشعابات را رفع کنند.

وی گفت: در این 32 واحد قول نامهها تنظیم شده و قرار شد با معرفی فرمانداری کسانیکه بیشترین استحقاق را دارند بجای مستاجر امضا میکنند و یک ساله در واحدهای مسکن مهر ساکن میشوند.

خالقی تصریح کرد: بعد از یک سال اسکان دائمی سیلزدگان تعیین تکلیف میشود.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان افزود: 20 واحد مسکن مهر برای فردا آماده است که سیلزدگان در آنجا ساکن شوند.

وی اظهار کرد: پیشبینی میکنیم که 70 واحد در مسکن مهر پلدختر آماده شود تا سیلزدگان در آنجا اسکان یابند.

تسریع در اسکان موقت سیل‏زدگان انجام گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: تسریع در اسکان موقت سیلزدگان انجام گیرد.

به گزارش ایسنا، احمد مرادپور در شورای مسکن استان اظهار کرد: مرحله اول سیل اخیر را پشت سر گذاشتیم و بحث امداد و نجات پایان یافته و گل و لای خانهها تقریبا پاکسازی شده است.

وی ادامه داد: حجم خرابیها بالاست و زمان زیادی را میبرد که به آرامش در پلدختر برسیم.

مرادپور اضافه کرد: هم اکنون باید تکلیف اسکان موقت سیلزدگان را حل کرد و بعد از آن نیز تکلیف مسکن باید مشخص شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان افزود: بسیاری از خانههایی که تخریب شدند در حریم رودخانه بودند و امکان ساخت مجدد خانه در آنجا وجود ندارد و باید زمین دیگری برای ساخت و جایگرین مسکن سیلزدگان در شهرها و روستاهای سیلزده درنظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: سیلزدگان در حال حاضر نیاز به مکانی امن برای اسکان موقت نیاز دارند و باید این کار را سریع انجام دهیم.

اولویت اسکان موقت سیلزدگان در مسکن مهر با خانوادههای پرجمعیت است

محمدرضا صفی خانی در شورای مسکن استان اظهار کرد: برای اسکان موقت سیلزدگان مشاورین املاک را دعوت و با آنها صحبت کردیم که اوضاع مسکن پلدختر به چه شکل است و واقعیت این است که چون پلدختر شهری مهاجرپذیر نبوده و خانههای قابل توجهی برای واگذاری به سیلزدگان وجود نداشت، بهترین گزینه بحث مسکن مهر بود.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان صمت لرستان ادامه داد: با بررسی که انجام شد از تعاونیها دعوت کردیم تا راجع به مسکن مهرهای پلدختر صحبت کنیم که مشخص شد تعدادی از این واحدها پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد داشتند که یکسری مشکلات خرده کاری داشتند.

صفی خانی اضافه کرد: در مرحله بعد با مالکین مسکن مهر صبحت کردیم که واحدهای خود را به سیلزدگان با ماهیانه 500 هزار تومان اجاره دهند.

رئیس سازمان صمت لرستان افزود: این واحدها موکت میشوند و با یک فرش 500 شانه سلیمان به سیلزدگان تحویل میدهیم.

وی یادآور شد: اولویت واگذاری واحدهای مسکن مهر را به افردای دادیم که در ورودی شهر چادر را وسط خیابان زدند.
صفی خانی اظهار کرد: هم‌چنین خانوادههای پرجمعیت، دارای افراد معلول و ناتوان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) سیلزده نیز در اولویت اسکان در واحدهای مسکن مهر قرار گرفتند.

رئیس سازمان صمت لرستان گفت: تاکنون 14 خانواده سیلزده آماده هستند که در این مسکن مهرها اسکان شوند.

وی خاطرنشان کرد: در قولنامه موجر را فامیل و مستاجر را زیان دیده میگذاریم و ذکر شده که اجاره بها از محل اعتبارات ستاد بحران توسط استانداری پرداخت میشود.

صفی خانی گفت: اگر با این روش پیش برویم مشکل 70 درصد سیلزدگانی که بدون خانه هستند در پلدختر حل میشود.

ارسال ۲۲ کانکس حمام و توالت سیار و اقلام بهداشتی به مناطق سیل‌زده

رئیس مجمع ملی سلامت لرستان گفت: ۲۲ کانکس حمام و توالت سیار و اقلام بهداشتی دیگر به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود.

به گزارش ایسنا ، همتی در نشست مجمع ملی سلامت استان با اشاره به فعالیت‌های چند ماهه این مجمع و سیل اخیر گفت: با نگاه مثبت و خیرخواهانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان به مجمع ملی سلامت و توجه به خیرین که برای ما منشا خیر است، باعث شد که کمک‌های خیرین را به مناطق سیل‌زده گسیل کنیم.

وی ادامه داد: با کمک خیرین ۴ کانکس حمام سیار از اصفهان تهیه شده و قرار است ۸ کانکس دیگر به زودی از تهران تحویل ما داده شود.

همتی افزود: جمعا ۲۲ کانکس حمام و توالت سیار و اقلام بهداشتی دیگر که تهیه شده و در انبار مجمع موجود است هفته آینده تحت عنوان اعزام اقلام اهدایی مجمع ملی خیرین سلامت به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود.

رئیس مجمع ملی سلامت استان اضافه کرد: کانکس‌ها با برچسب مجمع ملی سلامت تحویل شبکه‌ها می‌شوند تا پس از عادی شدن شرایط به انبار عودت داده شده و چنانچه بعدا مورد نیاز باشند از آنها استفاده شود.

اعزام 528 تیم بهداشتی به مناطق سیل‌زده لرستان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اعزام 528 تیم بهداشتی به مناطق سیل‌زده استان خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، محمدعلی دریک اظهار کرد: در همان ساعات اولیه پس از وقوع سیل تیم‌های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان شامل پزشک، ماما، کارشناسان بهداشت محیط و کارشناسان مبارزه با بیماری‌ها در مناطق سیل‌زده لرستان مستقر شدند.

وی ادامه داد: تا کنون 528 تیم بهداشتی به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شده‌اند.

دریک اضافه کرد: شناسایی افراد آسیب‌پذیر به ویژه مادران باردار، کودکان، سالمندان، بیماران دیابتی و فشارخونی توسط تیم‌های بهداشتی درمانی اعزام شده به مناطق سیل‌زده انجام و ارائه خدمات به نحو مطلوب صورت گرفته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: از این بین 61 مادر باردار که از قبل شناسایی شده بودند توسط بالگرد و 135 انتقال زمینی بیمار به بیمارستان توسط تیم‌های بهداشتی انجام شده و خوشبختانه در مناطق سیل‌زده شاهد مرگ در مادران باردار و گروه هدف نبودیم.

وی بیان کرد: تیم‌های بهداشتی به 3023 نفر از آسیب‌دیدگان استان ارائه خدمات دندانپزشکی، همچنین ایمن‌سازی جمعیت هدف به تعداد 20 هزار نفر واکسن توام، سرخک و فلج اطفال انجام شده و ارائه خدمات تغذیه‌ای وحمایت‌های روانی، همچنین کلرزنی و کلرسنجی منابع آب آشامیدنی در مناطق سیل‌زده به نحو مطلوب صورت گرفته است.

دریک اضافه کرد: با تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی تیم‌های بهداشتی و با رصد بیماری‌های واگیر خوشبختانه تاکنون شاهد اپیدمی بیماریهای واگیردار در این مناطق نبوده‌ایم.

آب شرب شهرهای پلدختر و معمولان در بالاترین درجه استاندارد قرار دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از کیفیت و سلامت آب آشامیدنی در شهرهای استان خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، حمیدرضا کرموند تاکید کرد: آب شرب شهرهای سیل‌زده پلدختر و معمولان از نظر کیفیت و سلامت در بالاترین درجه استاندارد قرار دارد.

وی ادامه داد: همکاران واحد کنترل کیفی با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و یک آزمایشگاه مرجع به صورت روزانه آب شرب تمامی شهرهای استان به ویژه شهرهای سیل‌زده پلدختر و معمولان را مورد بررسی قرار می‌دهند.

کرموند اضافه کرد: خط قرمز ما برای توزیع آب آشامیدنی چه از طریق شبکه لوله‌کشی و چه تانکرهای آبرسانی و آب بسته‌بندی سلامت آب و رعایت نکات بهداشتی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان دستگاه ناظر به صورت منظم نظارت بر سلامت آب را رصد می‌کند و در این زمینه تعامل و همکاری در سطح مطلوبی بین دو دستگاه برقرار است.

نیاز سیل‌زدگان به کانکس‌های سیار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: اسکان سیل‌زدگان اولویت اصلی است.

به گزارش ایسنا، دکتر ساکی در نشست مجمع ملی سلامت استان اظهار کرد: با توجه به شرایط سیل‌زدگان در پلدختر و معمولان لازم است که کانکس‌های سیار به این مناطق ارسال شود.

وی افزود: هم‌چنین سایر کمک‌های اهدایی بر حسب نیاز مردم تحویل شبکه‌های بهداشت و درمان شوند تا متناسب با نیاز سیل‌زدگان توزیع شوند.

ساکی با اشاره به شرایط فعلی سیل‌زدگان تاکید کرد: اسکان سیل‌زدگان اولویت اصلی است.

وی در مورد زمین اهدایی توسط خیر حوزه سلامت واقع در پشت کارخانه آرد خرم‌آباد و نحوه واگذاری آن گفت: طبق یک تفاهم‌نامه با همکاری بنیاد نور تلاش می‌شود روند ساخت آن پیگیری و زمین آن تعیین تکلیف شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مورد پروژه‌های خیرساز دانشگاه(پروژه‌های ۱۰۰ هزار متری) گفت: با توجه به شرایط فعلی هدف ما به سر انجام رساندن این پروژه‌هاست که طی یک نشست جداگانه با حضور معاون توسعه٬ مدیران فنی و مالی دانشگاه و با حضور پیمانکاران این پروژه‌ها وضعیت آنها مشخص خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار5 اردبیهشت98 ، کدخبر: 98020502576،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین