پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۶۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
سید موسی خادمی استاندار لرستان گفت: اجباری برای تخلیه چادرها نیست و فقط کسانی که تسهیلات بلاعوضِ دوره انتقال را گرفته‌اند باید چادرهایشان را تخلیه و جمع‌آوری کنند.
شعار سال :استاندار لرستان گفت: اجباری برای تخلیه چادرها نیست و فقط کسانی که تسهیلات بلاعوضِ دوره انتقال را گرفته‌اند باید چادرهایشان را تخلیه و جمع‌آوری کنند.

 سید موسی خادمی گفت: آنهایی که در چادر اسکان داده شده‌اند اغلب کسانی هستند که خانه‌هایشان تخریب شده است و تاکنون 1940 فقره وام بلاعوض برای این که بتوانند جایی را اجاره کنند پرداخت شده است و تعدادی هم باقی‌مانده‌اند که تا اواسط هفته امیدواریم به بقیه نیز کمک بلاعوض دوره انتقال پرداخت شود و آنهایی که تسهیلات گرفته‌اند اغلب خانه اجاره کرده‌اند و الان حدود 30، 35 چادر باقی مانده که بعد از دریافت تسهیلات آنها نیز چادرها را تخلیه خواهند کرد.

خادمی افزود: تمهیداتی هم اندیشیده شده و با املاک و فرماندار و شورای شهر جلساتی داشته‌ایم تا کمک کنند زودتر افراد بتوانند خانه اجاره کنند و گفتیم که لازم است مانع از افزایش بی‌منطق اجاره‌بها شوند.

وی بیان داشت: آنهایی که هنوز کمک بلاعوض برای اجاره نگرفته‌اند یا تشکیل پرونده نداده‌اند و یا درگیر مسائل معمول اداری‌اند که به‌زودی حل خواهد شد.

وی درباره وضع مستأجران هم گفت: تسهیلاتی که به مستأجران تعلق می‌گیرد فقط کمک معیشتی است و تعداد این افراد 28 نفر (خانوار) است.

عزیزالله مهدیان معاون بنیاد مسکن انقلاب نیز در ادامه گفت: در لرستان بیش از 1100 واحد آواربرداری شده و 600 واحد هم پی‌کنی شده است.

وی با اشاره به قول همکاری بانک‌ها گفت: همه تسهیلات این هفته 100 درصد تخصیص می‌یابد و پرداخت خواهد شد.

مهدیان درباره واحدهایی که در حریم و بستر رودخانه‌ها هستند نیز گفت: در خوزستان واقعاً امکان جابجایی بسیار از این واحدها و روستاها نیست زیرا با معیشت و کسب‌وکار مردم ارتباط دارد و باید چاره‌ای دیگر اندیشید مثلاً ساخت پیلوت.

مهدیان تصریح کرد: ما نسبت به مناطق زلزله‌زده در مناطق سیل‌زده 2 برابر تسهیلات بلاعوض اختصاص داده‌ایم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا،تاریخ انتشار:4خرداد1398،کدخبر:766997،www.ilna.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
0
ببخشیدچرا این مردم بدبخت تسهیلات گرفتن باید یه زمانی بگذره تا یه سقفی بالا سرخودشون درست کنن چرا چادراشونو میگیرید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین