پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۰۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۶
جوشن سهرابی رئیس پلیس آگاهی بوشهر با اشاره به اینکه کلاهبرداران هر روز به شیوه ای تازه برای کلاهبرداری متوسل می شوند گفت: اخیرا افرادی سودجو و کلاهبردار با رصد فضای مجازی و سایت هایی از قبیل دیوار، شیپور و... اقدام به کلاهبرداری می نمایند.
شعار سال:رئیس پلیس آگاهی بوشهر با اشاره به اینکه کلاهبرداران هر روز به شیوه ای تازه برای کلاهبرداری متوسل می شوند گفت: کلاهبرداران از شیوه های مختلف برای کلاهبرداری استفاده می کنند و شهروندان باید در برخورد با این افراد نهایت هوشیاری را به کار ببرند.

جوشن سهرابی با اشاره به اینکه کلاهبرداران افراد سودجویی هستند که تمام وقت خود را صرف یافتن راه های جدید برای کلاهبرداری می کنند، اظهار کرد: این افراد با استفاده از شیوه های روز تلاش می کنند تا افراد مختلف را به دام بیاندازند و متاسفانه با وجود توصیه ها و هشدارهای پی در پی پلیس همچنان عده ای از هموطنان در دام این کلاهبردارن گرفتار می شوند.

وی افزود: اخیرا افرادی سودجو و کلاهبردار با رصد فضای مجازی و سایت هایی از قبیل دیوار، شیپور و... اقدام به شناسائی و برقراری تماس تلفنی با افرادی نموده که کالاهایی به خصوص مواد غذایی برای فروش دارند، و با وعده خرید کالا، شکات را به آدرس اعلامی جهت تحویل گرفتن بار هدایت و پس از تخلیه بار و کالا در مکان مورد نظر که غالبا منازل مبله می باشد، اعلام می کنند که وجه را از طریق تلفن بانک و یا شبا به حساب آنان واریز نموده و پیامک ارسال واریزی وجه در تلفن خود را به آنان نشان می دهد و اظهار می دارد علت عدم وصول پیام انتقال وجه، اختلال شبکه بانکی و مخابرات می باشد و پیامک واریز وجه به شما ارسال می شود و بدین ترتیب اعتماد شکات را جلب نموده و مالباختگان محل را ترک می نمایند، در ادامه متهمان اقدام به جابجا نمودن بار و تخلیه منزل و یا انبار اجاره ای می نمایند.

رئیس پلیس آگاهی بوشهر تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و کاهش قدرت خرید که سبب کاهش فروش کالا شده است و اینکه فروشندگان جهت فروش کالای خود مجبور به تلاش جهت بازاریابی هستند این امر متصور می شود که شیوه و شگرد فوق رو به افزایش باشد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: همواره سادگی و نوع‌دوستی و گاه بی اطلاعی شهروندان موجب می شود تا در دام افراد سودجو گرفتار شوند و لازم است تمامی مردم با کمی توجه، دقت و همکاری با پلیس از پیشامدهای اینچنینی جلوگیری کنند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:8شهریور1398،کدخبر:98060803978،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
1
0
با توجه به مشکلات اقتصادی و کاهش قدرت خرید که سبب کاهش فروش کالا شده است
ناشناس
Canada
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
1
0
ما فکر می کردیم که این کار فقط در تهران باب شده،گویا شهرستان ها هم همانند تهران دچار آسیب هستند
ناشناس
France
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
1
این ناهنجاری ها ، طبیعه و در تمام دنیا و همه شهرها وجود دارد. نباید ترسید. باید با نگاه آسیب زدا،پیشگیری کننده و آگاهی بخش، به ان نگاه کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین