پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۳۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶
آیت ا.. اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور و عضو شورای نگهبان از تدوین ۳۰ سند جامع چشم انداز حوزه‌های علمیه کشور خبر داد.
شعار سال:مدیر حوزه‌های علمیه کشور و عضو شورای نگهبان از تدوین ۳۰ سند جامع چشم انداز حوزه‌های علمیه کشور خبر داد.
 مدیر حوزه‌های علمیه کشور و عضو شورای نگهبان در جلسه با مسئولان و مدیران فرهنگی آذربایجان غربی با اشاره به این که بیش از ۳۰ سند جامع چشم انداز ۱۴۱۴ برای حوزه‌های علمیه کشور برنامه ریزی شده است گفت:  سومین برنامه توسعه پنج ساله حوزه‌های علمیه کشور تدوین شده و هم اکنون در حال اجرا است.
 
آیت ا.. اعرافی با اشاره به اهمیت پرداخت حوزه‌های علمیه به مسائل روز افزود: بیش از ۴۰ تفاهم نامه بین حوزه‌های علمیه و سایر نهاد‌های فرهنگی و آموزشی کشور تدوین شده است.
 
او با تاکید بر تدوین طرح آمایش توسعه پنج ساله برای حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: طرح آمایش مساجد و حوزه‌های علمیه کشور و دیگر نهاد‌های فرهنگی و آموزشی نیز در سطح ملی تدوین شده است.
 
حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز در این جلسه با اشاره به وجود همدلی و همراهی مسئولان در سطوح مختلف استانی و شهرستان در آذربایجان غربی گفت: شورای روحانیت برای هم فکری و هم افزایی بیش از پیش بیش از چهار سال است که در استان تاسیس شده است.
 
شهریاری استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه بر همراهی و کمک دولت برای توسعه بیش از پیش حوزه‌های علمیه استان تاکید کرد.
 
در آذربایجان غربی ۱۲ مدرسه دینی حوزه علمیه وجود دارد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:25شهریور1398،کدخبر:7071509،www.yjc.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
مگه سند و چشم انداز حوزه های علمیه رو باید تو نهادهای دیگه بنویسن؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین