پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۵۷۱
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه حوزه مکانی برای کسب مدرک نیست بیان کرد: فعالیت اثربخش باید منجر به ایجاد عطش برای یادگیری و کسب علم شود.

شعار سال: حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم بهجت‌پور در مراسم تودیع و معارفه مسؤول حوزه ریاست مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران که در سالن جلسات این مرکز برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: علاقه آقای خالقی به فعالیت‌های علمی در دبیرخانه شورای علمی تربیتی، موجب این تغییر شد تا از تجارب ارزشمند ایشان در شورای علمی تربیتی بهره‌ بگیریم.

او افزود: آقای خالقی در باتجربه‌ترین و پخته‌ترین مرحله زندگی خود هستند و بدون تردید به اعتلای این بخش کمک شایانی خواهند کرد.

استاد برجسته قرآن کریم با اشاره به اینکه از این پس حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد مشرف مسؤولیت حوزه ریاست حوزه‌‌های علمیه خواهران را بر عهده خواهند داشت ادامه داد: ایشان اشراف زیادی به فعالیت‌های فرهنگی، مدیریتی و آموزشی دارند و در سال‌های اخیر نیز بر فعالیت‌های قرانی تمرکز داشتند.

او خاطرنشان کرد: حوزه ریاست می‌تواند بخش زیادی از دغدغه‌های سازمان را مرتفع کند و هماهنگی‌های میان معانت‌ها و بخش‌ها رو تنظیم و فعالیت‌ها و ارتباطات کلان مدیریت رو سازماندهی و مدیریت کند.

بهجت پور بیان کرد: امیدوارم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مشرف این امور مانند سابق و حتی با انرژی مضاعف شدت بگیرد تا بتوانیم به اهداف والای حوزه‌های علمیه خواهران دست پیدا کنیم.

او با تأکید بر اهمیت استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در حوزه‌‌های علمیه خواهران عنوان کرد: حوزه‌های علمیه خواهران باید به‌گونه‌ای باشد که تمام ظرفیت‌های دختران طلبه در سطح کشور به خوبی مدیریت و زمینه‌ها برای شکوفا شدن استعداد‌ها فراهم شود.

استاد حوزه‌های علمیه با بیان اینکه حوزه مکانی برای کسب مدرک نیست بیان کرد: فعالیت اثربخش باید منجر به ایجاد عطش برای یادگیری و کسب علم شود و اثر بخشی ما نیز در این است که خواهران طلبه خواستار کسب علم و دانش باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت شفقنا، تاریخ 18 فروردین 99، کد مطلب: 920869: www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین