پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۷۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، پرهیز از افراط و تفریط در حوزه‌ها را یک امر مهم قلمداد کرد و با بیان اینکه هرگونه اختلاف در حوزه مضر است، بر لزوم حمایت از نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: ما از نظام حمایت کرده و می‌کنیم.
شعارسال: آیت‌الله مکارم شیرازی شب گذشته در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه و دیگر مسئولان این مرکز، با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد مسعود حضرت صاحب الامر(عج) فعالیت های مرکز خدمات را متنوع، متکثر و ارزنده و قابل تقدیر خواند.

او در ادامه با اشاره به مضیقه های مالی موجود در کشور و نهادهای حوزوی، بر لزوم اولویت بندی در اجرای طرح ها و برنامه ها تاکید کرد.

آیت الله مکارم شیرازی همچنین خواستار توجه ویژه به برنامه های فرهنگی در کنار حمایت‌های مادی مرکز خدمات از طلاب و روحانیان شد و بر لزوم اطلاع رسانی کامل فعالیت های مرکز و خدمات انجام شده تاکید کرد.

او ساده زیستی را یک اصل مهم در زندگی روحانیت دانست و تصریح کرد: هرچند امروز طلاب و روحانیان عزیز در تنگنا و شرایط سخت اقتصادی و معیشتی هستند، اما باید به سیره، روش و منش علمای سلف توجه کنند که در چه شرایطی تحصیل می کردند.

آیت الله مکارم شیرازی داشتن نظم، پشتکار و اخلاص در نیت را به عموم طلاب و روحانیان توصیه و تاکید کرد که طلبه و روحانی که این سه عنصر مهم را نداشته باشد به جایی نخواهد رسید.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود بار دیگر از حضور جهادی طلاب و گروه های مردمی در کمک رسانی به سیل زدگان تجلیل کرده و انگیزه آنان را دینی توصیف کرد.

او پرهیز از افراط و تفریط در حوزه ها را یک امر مهم قلمداد کرد و با بیان این که هرگونه اختلاف در حوزه مضر است، بر لزوم حمایت از نظام اسلامی تاکید کرد و گفتند: ما از نظام حمایت کرده و می کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت اعتمادآنلاین ، تاریخ انتشار: 1 اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 286634 ، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
0
0
تازه شدن مثل مردم معمولی، شاید بخاطر طلاب یک فکر ی به خال جامعه بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین