پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۳۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
در بیانیه خداحافظی آیت‌الله اراکی آمده است: پس از حضور چند ساله اینجانب در سمت دبیر کلی این مجمع مبارک و با قدردانی و سپاس بی‌پایان از اعتماد رهبر عظیم الشأن انقلاب، عزم آن دارم در حوزه‌ مقدسه قم متمحض شده و به پژوهش و درس و بحث بپردازم.
شعار سال: در بیانیه خداحافظی آیت‌الله اراکی آمده است: پس از حضور چند ساله اینجانب در سمت دبیر کلی این مجمع مبارک و با قدردانی و سپاس بی‌پایان از اعتماد رهبر عظیم الشأن انقلاب، عزم آن دارم در حوزه‌ مقدسه قم متمحض شده و به پژوهش و درس و بحث بپردازم.
 آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیانیه‌ای از سمتش از این مجمع کناره‌گیری کرد که متن این بیانیه در ادامه می‌آید:

به فضل الهی جهان اسلام پس از گذراندن دوران طولانی و سیاه ظلم و استعمار غرب و تحمل جنایت‌های آمریکا و اسرائیل و حکام مستبد دنباله‌رو آنان، امروز در پرتو انقلاب نورانی حضرت امام خمینی (ره) و مردم آزاده ایران اسلامی و تدبیر و حکمت خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه‌ای متع الله المسلمین بطول بقائه الشریف وارد مرحله‌ای جدید از تحولات شده است و نتیجه این نور، بوجود آمدن محور مقتدر مقاومت است.

این جبهه با پشت سر گذاردن تجارب ارزنده در مواجهه با غرب و استکبار، امروز روح عزت و هویت را در کالبد مسلمانان دمیده است.

بی‌شک از مهم‌ترین علل موجده چنین پدیده‌ای حمایت‌ها و توصیه‌های رهبران حکیم انقلاب اسلامی به مسلمین جهان است که در صدر این توصیه‌‌ها و تدبیرها دعوت به توحید کلمه است.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در راستای جامه عمل پوشاندن به همین مهم تشکیل شد و با حمایت‌های رهبر حکیم انقلاب و مدیریت علمای کرام، نقش برجسته و تعیین کننده‌ای در وحدت اقوام و مذاهب اسلامی در دو عرصه داخلی و خارجی داشته امروز بحمدلله قاطبه امت اسلامی مساله وحدت را بصورت یک‌ گفتمان غالبی پذیرفته است.

اکنون و پس از حضور چند ساله اینجانب در سمت دبیر کلی این مجمع مبارک و با قدردانی و سپاس بی‌پایان از اعتماد رهبر عظیم الشأن انقلاب حضرت امام‌خامنه‌ای حفظه‌الله‌تعالی به این کمترین، عزم آن دارم که با توجه به ضرورت تمرکز در مساله تولید علم و خدمت در حوزه‌های علمیه به منظور ایفا کردن هر چه بهتر نقش این نهاد مبارک در رسیدن به تمدن نوین اسلامی و همچنین ضرورت مساله کادرسازی برای انقلاب بزرگ اسلامی، در حوزه‌ مقدسه قم متمحض شده و به پژوهش و درس و بحث بپردازم.

ان‌شاءالله مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی نیز با تدبیر و حمایت رهبر انقلاب اسلامی و ورود نیروهای مومن، عالم، انقلابی و تازه‌نفس با سرعت بیشتری به سوی نقاط آرمانی تصویر شده حرکت خواهد کرد و بنده نیز تجربه ناچیز خویش را در طبق اخلاص تقدیم برادران عزیز در آن مجمع خواهم کرد.

از خداوند منان سلامتی وطول عمر مقام معظّم رهبری (مدظله العالی ) و همت بلند، توفیق روزافزون و دوام سلامتی همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواستارم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

محسن اراکی

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی جماران،تاریخ انتشار:30شهریور1398،کدخبر:1261196،www.jamaran.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
0
0
امیدواریم برخی دیگر هم کناره گیری کنن و کار رو به افراد تازه نفس بسپارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین