پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۸۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲
عباس ارغوانی رئیس اداره هواشناسی کاشان گفت: در آخر این هفته با ایجاد روان آب ها در کویر مرنجاب، شرایط لغزندگی و باتلاقی بودن کویر دور از انتظار نیست.
شعار سال: رئیس اداره هواشناسی کاشان گفت: در آخر این هفته با ایجاد روان آب ها در کویر مرنجاب، شرایط لغزندگی و باتلاقی بودن کویر دور از انتظار نیست.

عباس ارغوانی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از امروز شاهد کاهش دما در شهرستان کاشان هستیم، اظهار داشت: خانواده های کاشانی به ویژه کودکان لازم است برای جلوگیری از هرگونه عارضه ای از لباس گرم و همچنین وسائل گرمایشی در منزل استفاده کنند.

وی از پیش بینی شرایط ناپایدار جوی از امروز تا اواخر روز شنبه در شهرستان خبر داد و ابراز داشت: این شرایط ناپایدار برای امروز و پنج شنبه بیشتر در مناطق کوهستانی پیش بینی می شود.

رئیس اداره هواشناسی کاشان با اشاره به اینکه در مناطق کوهستانی شرایط ناپایدار به صورت بارش رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد خواهد بود، تصریح کرد: در روزهای جمعه و شنبه این شرایط در سراسر شهرستان با شدت بیشتری پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه این شرایط ناپایدار باعث ایجاد روان آب در مناطق بیابانی و کویری مانند کویر مرنجاب می شود، ابراز داشت: در روزهای آخر هفته شرایط لغزندگی جاده و باتلاقی بودن در کویر مرنجاب دور از انتظار نیست.

ارغوانی افزود: افرادی که علاقمند به حضور در کویر مرنجاب در روزهای آخر هفته هستند با خودروهای مناسب، وسائل ارتباطی کافی، تجهیزات مورد نیاز و همچنین راهنمای آشنا به مسیر به این منطقه سفر کنند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:1آبان1398،کد خبر:4754138،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
خدا به داد برسه که با این وضعیت امسال می خواد چی بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین