پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۵۸۱
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان اصفهان گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر برای یافتن سومین گمشده کویر مرنجاب عملیات جستجو را با بالگرد، پاراگلایدر و پهپاد ادامه می‌دهند.

شعار سال: محسن مومنی  در اصفهان با اشاره به آغاز جستجو و امداد رسانی شبانه روزی از ابتدای حادثه اظهار داشت: پس از پیدا شدن دو نفر از سه گمشده در کویر مرنجاب، جستجو برای یافتن نفر سوم همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سه گردشگر روز یکشنبه بدون راهنما وارد کویر شده و پس از عبور از رمل‌ها وارد مکانی باتلاقی شده‌اند، بیان کرد: دو نفر از سه گمشده پیدا شده و در سلامت کامل بسر می‌برند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان اصفهان با اشاره به بسیج تمام امکانات هوایی و زمینی و همچنین استفاده از افراد بومی که به کویر شناخت کافی دارند، خاطرنشان کرد: در طی این مدت، عملیات جستجو به استعداد 181 نجاتگر در قالب 40 تیم امداد و نجات، 40 دستگاه خودروی کمک‌دار و 21 دستگاه موتور سیکلت در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: تاکنون 3 سورتی پرواز توسط بالگرد این جمعیت و 10 سورتی پرواز با پاراگلایدر و 2 سورتی پرواز با پهپاد برای پیدا کردن گردشگر مفقودی انجام شده است .

مومنی به گردشگران و کویر نوردان توصیه کرد برای ورود به فضاهایی که شناخت کافی ندارند از افراد زبده و آشنا به منطقه راهنمایی بگیرند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 17 فروردین 97، کدمطلب: 1693538 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین