پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۹۲۰
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل گفت: ارائه خدمات رفاهی٬ امنیتی و پزشکی در مسیر منتهی به مرنجاب و آماده سازی زیر ساخت‌ها و اماکن اقامتی در طول مسیر کویر مرنجاب از جمله مشکلاتی است که باید هر چه زودتر رفع شود.

شعارسال: رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل گفت: ارائه خدمات رفاهی٬ امنیتی و پزشکی در مسیر منتهی به مرنجاب و آماده سازی زیر ساخت‌ها و اماکن اقامتی در طول مسیر کویر مرنجاب از جمله مشکلاتی است که باید هر چه زودتر رفع شود.

جواد صدیقیان در خصوص مشکلات کاروانسرا و مسائل جاری کویر مرنجاب اظهار کرد: توجه و همکاری تمام مسئولان در ساماندهی کویر مرنجاب الزامی است و این منطقه با این وسعت بالا همت بلندی می‌طلبد و با همکاری شرکت‌های خصوصی قابل ساماندهی است.

وی به نیازهای مرنجاب اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات رفاهی٬ امنیتی وپزشکی در مسیر منتهی به مرنجاب و آماده سازی زیر ساخت‌ها و اماکن اقامتی در طول مسیر کویر مرنجاب از جمله مشکلاتی است که باید هر چه زودتر رفع شود تا به رشد گردشگری و توریست کمک شود.

صدیقیان افزود: اکنون اماکن اقامتی کمی در مسیر و مرنجاب مستقر است که از طریق بخش خصوصی تامین شده است و جوابگوی تعداد بالای مسافران نیست. طبق آمار بیش از ۷۰۰ هزار نفر در طول سال به این منطقه وارد می‌شوند که با کمبود امکانات تبلیغ بدی صورت می‌گیرد.

وی گفت: ساماندهی مرنجاب اقدام پیچیده ای نیست فقط به همدلی مسئولان و همکاری بخش خصوصی نیاز دارد تا به منطقه نمونه گردشگری کویر ایران بدل شود و با ارائه طرح‌های گردشگری این مسئله قابل حل شدن است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21 آذر 1396، کدخبر: 96092111273، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین