پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۵۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: اصفهان همچون تمام کشور درگیر خشکسالی شده است و کویر تا پشت درهای شهرها آمده است و هیچ محوری جز گردشگری برای توسعه متصور نیست.

شعار سال: علی مقدس‌زاده صبح امروز (پنج شنبه) در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان اصفهان اظهار کرد: محور توسعه استان و شهرستان اصفهان گردشگری توصیف شده است، اما حتی فرودگاه اصفهان نیز برای توسعه گردشگری مناسب نیست.


وی ادامه داد: متاسفانه هیچ یک ‌از زیر ساخت‌های گردشگری استان مناسب توسعه نیست. برای آنکه گردشگری تبدیل به موتور‌ توسعه شهرستان شود زیرساخت‌ها باید تقویت شده و مدیران استانی و ملی اعتبارات لازم را به استان تزریق کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به پروژه‌های متعدد متوقف شده در شهرستان گفت: پروژه‌ها دچار به توجهی به زمان شده است. این بی توجهی به زمان باعث شده سرمایه‌های ملی اتلاف شود و مردم‌ نیز از مواهب پروژه‌ها بهره‌مند نشوند.

مقدس‌زاده ادامه داد: وقتی یک مدیر در جایی از کشور عوض می‌شود همه پروژه‌ها را متوقف کرده و پروژه‌های جدیدی تعریف می‌کند. این اقدام نمود مشخص از بین بردن سرمایه و منابع است. نباید فراموش شود منابع دولتی دارای محدودیت است.

وی‌ با اشاره به محدودیت‌های منابع دولتی افزود: برای پیشبرد پروژه‌ها، باید از منابع بخش خصوصی استفاده کنیم. چاره‌ای وجود ندارد، جز اینکه سرمایه‌های بخش خصوصی را با رویکرد منافع ملی به پروژه‌ها وارد کنیم. این تنها راه توسعه اقتصادی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 5 بهمن 96، کد مطلب: 96110502767: www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
درسته که اوضاع خشکسالی تو اصفهان شدید شده اما اخیرا نماینده اصفهان قول داده که تا پایان سال یه سری از مشکلات از جمله کم ابی رو حل کنه ایشالله
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین