پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۴۱۶
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان با تکذیب خبر فرونشست سی‌و‌سه‌پل اصفهان گفت: خشکسالی می‌تواند عامل تهدیدی برای فرونشست باشد اما خوشبختانه هنوز در بناهای تاریخی اصفهان آسیب جدی مشاهده نشده که بتوان آن را به‌صورت مستند به خشکسالی ربط داد.

شعار سال: فریدون اللهیاری پیرامون انتشار خبر فرونشست پل تاریخی سی‌وسه‌پل اظهار داشت: بنده هم‌اکنون روی پل سی‌وسه پل هستم، خبر نشست سی و سه پل کاملاً کذب است و ما با قوت آن را تکذیب می‌کنیم.

وی افزود: انحنایی که در این پل وجود دارد مربوط به پنج دهه گذشته است و خبرنگاری که این خبر را با عنوان نشست سی‌وسه پل منتشر کرده، اکنون متوجه این انحنا شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا عامل خشکی زاینده‌رود می‌تواند سبب نشست پل‌های تاریخی اصفهان باشد؟ گفت: خشکسالی می‌تواند عامل تهدیدی برای فرونشست باشد اما خوشبختانه هنوز در بناهای تاریخی اصفهان آسیب جدی مشاهده نشده که بتوان آن را به‌صورت مستند به خشکسالی ربط داد.

وی بیان کرد: نگرانی فرونشست نه صرفاً برای بناهای تاریخی بلکه برای تأسیسات و بناهای شهری همواره وجود دارد. این انحنای ایجادشده در سی‌و‌سه‌‌پل چیز جدیدی نیست و مترو در ایجاد آن هیچ نقشی ندارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 2 دی 96، کد مطلب: 1608767، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین