پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۶۳۶
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
استاندار هرمزگان گفت: مردم ساحل نشین در طول تاریخ، از دریا ارتزاق می‌کردند به همین دلیل تاکید بر این است که به گونه‌ای در حوزه قاچاق برخورد شود که این افراد ضربه نخورند.

شعار سال: فریدون همتی صبح سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان جدید و سابق انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: تامین امنیت هرمزگان که دارای ۷۲ هزار کیلومتر مربع مساحت خشکی است، اقدامی قابل ستایش محسوب می‌شود چراکه پراکندگی‌های هرمزگان تحقق چنین امری را دشوار می‌سازد.

وی عنوان کرد: در سفر بنده به بشاگرد احساس امنیت در تمام راه‌ها و مناطق آن قابل مشاهده بود.

استاندار هرمزگان یکی از افتخارات جمهوری اسلامی را ایجاد امنیت پایدار دانست و تصریح کرد: بیگانگان همواره در تلاش هستند تا این امنیت را از بین ببرند اما به لطف خداوند و تلاش‌های نیروی انتظامی در این استان مرزی، دریایی و وسیع، امنیتی مثال زدنی داریم.

همتی ابراز داشت: دقت به امنیت کشورهای  همسایه ایران از جمله افغانستان و سوریه اهمیت امنیت پایدار در ایران را نشان می‌دهد.

وی امنیت ایران را مردم پایه برشمرد و مطرح کرد: نیروی انتظامی و تمام دستگاه‌های امنیتی برپایه مشارکتی و همراهی مردم استوار هستند.

استاندار هرمزگان اذعان کرد: امنیت هنگامی پایدار خواهد بود که مشارکت مردم همواره همراه نیروهای امنیتی باشد.

همتی شرایط هرمزگان را از نظر امنیت را بسیار مناسب دانست و اظهار داشت: امنیت قابل تسامح نیست بلکه باید قاطع برقرار شود.

وی بیان داشت: در هر جلسه شورای تامین استان هرمزگان، شاخص‌های امنیت هرمزگان بررسی می‌شود.

استاندار هرمزگان تشریح کرد: جا دارد از تمام اعضای نیروی انتظامی هرمزگان به واسطه تلاش در تامین امنیت قدردانی کرد.

همتی گفت: تمام نهادهای استان هرمزگان در راستای موفقیت نیروی انتظامی و تامین امنیت تمام تلاش خود به کار خواهدند گرفت.

وی عنوان کرد: مردم اعلام می‌کنند که شما در برخورد از فساد قاطع باشید اما در رسانه ملی هرمزگان را به عنوان یک استان قاچاق پرور معرفی نکنید.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: باید فضای رسانه‌ای استان هرمزگان به گونه‌ای نشان داده شود تا سرمایه‌گذاران تمایل به مراجعه داشته باشند و بفهمند که امنیت به بهترین نحو برای آن‌ها تامین می‌شود.

همتی ابراز داشت: مردم ساحل نشین در طول تاریخ، از دریا ارتزاق می‌کردند به همین دلیل تاکید بر این است که به گونه‌ای برخورد شود که این افراد ضربه نخورد.

وی معیشت بخش زیادی از مردم هرمزگان را وابسته به دریا دانست و مطرح کرد: آئین نامه ملوانی در سال ۹۶ مصوب شد و پس از آنکه در نیمه دوم اجرا شد اشتغال در استان بهبود پیدا کرد به همین دلیل باید در مبارزه با قاچاق اقدامات قاطع انجام شود اما در عین حال به مردم مرزنشین آسیبی نرسد.

استاندار هرمزگان اذعان کرد: مبادا در نزدیکی انتخابات صحبت‌های مطرح شود که مردم را نا امید کند چراکه مردم با تحمل سختی‌ها نقشی مهم در محور مقاومت ایفا می‌کنند.

همتی با اشاره به کشف میدان بزرگ نفتی در کشور اظهار داشت: اگر به صادرات طبیعی روزانه ۲.۵ میلیون بشکه نفت صادر شود تا ۶۰ سال آینده این منبع درآمد کشور را تامین می‌کند.

وی سردار ملکی را فرمانده‌ای موفق دانست و بیان کرد: سردار ملکی به عنوان مسئول اصلی هماهنگ کننده اعضای شورای تامین یکی از بازوان قوی محسوب می‌شد.

استاندار هرمزگان تشریح کرد: سردار ملکی در بعد عمران، فرهنگ و امنیت یک مدیر موفق و جامع محسوب می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 21 آبان 98، کد مطلب: 4769937: www.mehrnews.com

 

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین