پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۱۳۰
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۳
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل قطعات خودروی قاچاق به ارزش 6میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد.

شعارسال:سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی "شهید میرزایی" حین کنترل خودرو‌های لاین خروجی بندرعباس، به یک دستگاه کامیون دانگ فنگ مشکوک و آن را متوقف کردند‌.

وی با اشاره به اینکه در بررسی دقیق مشخص شد خودروی مذکور حامل 4 اسکلت کامل خودرو کریت وال و 60 قطعه وسایل خودرو قاچاق است، افزود: 2 متهم در این زمینه دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و ارزش محموله مکشوفه نیز برابر اعلام کارشناسان 6 میلیارد ریال برآورد شده است‌.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت های پلیس عنوان و تصریح کرد: با همه توان و با اقتدار در برابر این پدیده شوم خواهیم ایستاد‌.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 20دی1397 ، کدخبر: 97102010940: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین