پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۶۷۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۵
رئیس انجمن علمی طبیعت گردی ایران گفت: دانشجویان با به روز بودن علمشان در بستر دانشگاه و پویایی در فعالیت‌ها، می‌توانند کمک‌های بسیاری به انجمن‌های علمی کشور داشته باشند.

شعارسال: فرید جواهر زاده در جمع خبرنگاران بیان کرد: شاخه دانشجویی انجمن علمی طبیعت گردی ایران با حضور ۱۵ دانشجو در قالب هیات موسس تشکیل شد، هیات موسس شاخه دانشجویی انجمن علمی طبیعت‌گردی ایران شامل مقاطع گوناگون کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است.

وی خاطرنشان کرد: براساس تجارب و ارزیابی صورت گرفته دانشجویان در انجمن‌های علمی کشور و در حوزه‌های گوناگون فعالیت‌های بسیار خوبی داشته‌اند و توانسته‌اند فعالیت‌های بسیاری را به سرانجام برسانند و سبب پیشرفت انجمن‌هایشان شوند.

رئیس انجمن علمی طبیعت گردی ایران افزود: با تاسی از این موضوع تصمیم به راه اندازی شاخه دانشجویی در انجمن علمی طبیعت گردی ایران کردیم و از ۱۵ دانشجوی فعال در این زمینه به عنوان  هیات موسس دعوت کردیم تا موجبات این حرکت عظیم را فراهم کنند.

 وی ابراز امیدواری کرد، با توجه به اینکه دانش طبیعت گردی رشته‌ای نوین درسطح دانشگاه‌های کشور محسوب شده و علاقه‌مندان زیای در سطح دانشگاه‌ها دارد شاخه دانشجویی باید بتواند موجب هم‌افزایی و هماهنگی امور مرتبط شده و براساس آیین‌نامه ابلاغی و مورد تایید ‌وزارت علوم تحقیقات و فناوری، عمل کند.

رئیس انجمن طبیعت گردی ایران افزود: وظیفه هیات موسس، تشکیل مقدمات گردهمایی دانشجویی و تدوین اساس‌نامه و پیگیری امور تا تشکیل شورای اجرایی آن است.

                                                                

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 20آبان1398  ، کدخبر: 98082012171، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین