پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۸۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۳
فرمانداری آبادان گفت: استخدام بدون روال و تشریفات قانون کار و با معرفی از دستگاه‌ها بدون اطلاع قبلی فرماندار ممنوع است.

شعار سال:فرمانداری آبادان گفت: استخدام بدون روال و تشریفات قانون کار و با معرفی از دستگاه‌ها بدون اطلاع قبلی فرماندار ممنوع است.

 سید زین العابدین موسوی در نشست فوق العاده کمیسیون کارگری آبادان که با دستور کار بررسی مشکلات کارگران فاز ۲ پالایشگاه و در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد، پس از شنیدن سخنان مجری پروژه فاز ۲، رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و نمایندگان کارگران اخراج شده، اظهار کرد: مجریان فاز ۲ پالایشگاه آبادان مکلف‌اند به صورت مستند اثبات کنند که سهم ۸۰ درصدی به‌کارگیری نیروهای بومی را رعایت کرده اند.

وی با تأکید بر اینکه هرگونه اخراج، تعدیل، کاهش و یا افزایش نیرو در فاز ۲ باید با اطلاع فرماندار انجام شود، افزود: تمامی کارگران باید دارای قرارداد کاری، آن هم مطابق قوانین کار باشند.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان تصریح کرد: درباره پایان کار پروژه هایی که حداقل ۱۰ نفر کارگر دارند باید پیش از آن هماهنگی لازم با فرمانداری انجام شود؛ ضمن اینکه به‌کارگیری هر نیرویی در فاز ۲ نیز باید با اولویت نیروهای بومی انجام شود.

موسوی یادآور شد: برای به‌کارگیری نیرو در مشاغل غیر مدیریتی همچون حراست استفاده از نیروهای بومی الزامی است.

وی تأکید کرد: تمام کسانی که با سوءاستفاده از وضعیت کارگران، سعی در جوسازی و متشنج کردن اوضاع را دارند، برخورد جدی انجام می شود.

فرماندار آبادان با بیان اینکه باید پیگیری‌های لازم برای تعیین وضعیت و برقراری بیمه بیکاری کارگران پروژه ای انجام شود، گفت: استخدام بدون روال و تشریفات قانون کار و با معرفی از دستگاه‌ها بدون اطلاع قبلی فرماندار ممنوع است.

وی افزود: در به‌کارگیری نیرو توسط شرکت ODCC و پیمانکاران فاز ۲ پالایشگاه باید موضوع استفاده از نیروهای با سابقه‌ی فعال در چرخه که هیچ مشکلی ندارند، در اولویت باشد؛ ضمن اینکه شرکت‌های وابسته به تعاونی نیروی انتظامی نباید در فاز ۲ به جز در رده های مدیریتی از نیروهای بازنشسته استفاده کنند.

موسوی اظهار کرد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید در اسرع وقت ضمن برگزاری نشست با مدیران شهرک‌های صنعتی آبادان، شرایط به‌کارگیری برخی از نیروهای تعدیل شده را مورد ارزیابی قرار دهد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:22آبان1398،کد خبر:923936،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
برای به‌کارگیری نیرو در مشاغل غیر مدیریتی همچون حراست استفاده از نیروهای بومی الزامی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
0
استخدام کشکه چیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین