پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۹۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
استاندار گلستان با اشاره به دیدار با سفرای کشورهای چین، ترکمنستان و قزاقستان، از جلب توجه این کشور ها به ظرفیت های استان گلستان خبرداد و گفت: باید این ظرفیت ها را بالفعل کنیم.

شعارسال: هادی حق شناس در پنجاه و دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، اظهار کرد: ما در استان برای توسعه، فقط به ایجاد کارخانه های بزرگ نیاز نداریم بلکه با توسعه و رونق واحدهای تولیدی موجود، می توانیم در استان رونق اقتصادی ایجاد کنیم.                     

استاندار گلستان با اشاره به دیدار با سفرای کشورهای چین، ترکمنستان و قزاقستان که به منظور شرکت در جشنواره بین المللی اقوام در استان حضور یافته اند، گفت: به اذعان همه این سفرا، استان گلستان در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، صنعتی، گردشگری، بازرگانی و ... دارای ظرفیت های بسیار بی نظیری است که ما در استان باید بتوانیم این ظرفیت های بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه کمک به افزایش تولید استان، به افزایش اشتغال و جذب منابع کمک می کند، گفت: هدف اصلی ما از برگزاری جلسات، رفع موانع واحدهای تولیدی در حوزه های زیرساختی، کشاورزی، صنعتی و ... است.

حق شناس افزود: طبق آخرین آمارهای رسمی ارائه شده، استان گلستان از نظر نسبت پرداخت تسهیلات به سپرده های بانکی جزو چهار استان برتر کشور است که بالاترین سطح پرداخت را دارد.

وی تصریح کرد: بانک ها همکاری خوبی برای پرداخت تسهیلات بانکی دارند و ما نیز به عنوان مدیریت ارشد استانی باید بتوانیم به رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی کمک کنیم.                                         

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 22آبان1398  ، کدخبر: 4771289: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
0
انقد این استان سرشار از نعمت و فراوانی که باید فقط فهم و درکش استفاده بهینه ازش رو داشته باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین