پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۱۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
استاندار قزوین گفت: دولتمردان پیگیری مطالبات مردم و خدمت صادقانه را سرلوحه کار خود قرار خواهند داد تا وظیفه خود را در قبال مردم آگاه انجام دهند.

شعار سال: هدایت الله جمالی پور در میان راهپیمایی میثاق با ولایت و حمایت از اقتدار امنیت کشور اظهارداشت: مردم ایران اسلامی با شرکت در این راهپیمایی که در واقع تجدید بیعت با رهبری است یک بار دیگر سربلند شدند و با حضور در صحنه صف خود را از اغتشاشگران و صف دشمنانی که آمده بودندبین مردم و نظام اختلاف بیندازند جدا کردند و با شعارهای وحدت بخش خود بار دیگر میثاق خود را با نظام و انقلاب تمدید کردند.

وی بیان کرد: مردم قزوین هم امروز پرشور و بانشاط در راهپیمایی شرکت کردند و شعارهای وحدت بخش سر دادند و بار دیگر دشمنان را نا امید کردند.

جمالی پور تصریح کرد: همه می دانیم شرایط اقتصادی سخت است و اوضاع معیشتی مردم دچار مشکل شده اما این مسئله باعث نمی شود مردم با انقلاب خود فاصله بگیرند و حمایت خود را قطع کنند.

استاندار قزوین یادآورشد: البته دولت نیز با درک شرایط موجود وظیفه خود را خدمتگزاری می داند و در این وضعیت تحریم ها تلاش می کند که فشار اقتصادی مردم را کمتر کند.

وی گفت: افزایش قیمت بنزین بهانه ای برای دشمن شد تا از این فرصت استفاده کند و با تحریک عده ای فرصت طلب به بیت المال و اموال عمومی آسیب بزند اما مردم بصیر و انقلابی صف خود را از آشوبگران جدا کردند و از فتنه ای دیگر جلوگیری شد.

جمالی پور تصریح کرد: دشمنان با تحریک اغتشاشگران به صحنه آمدند تا توطئه بزرگ دیگری را رقم بزنند اما هدایت رهبری و حضور مردم در صحنه این نقشه را خنثی کرد.

وی افزود: راهپیمایی امروز بیانگر وحدت انسجام و یکپارچگی مردم ایران است که در قبال دشمن بسرعت متحد می شوند تا توطئه ها خنثی شود و جا دارد از مقام معظم رهبری سپاسگزاری کنیم که با بیانات وحدت آفرین خود فتنه دشمنان را خنثی کردند و ملت امروز همصدا آمدند و از رهبر مسئولان و از ادامه انقلاب خود دفاع کنند.

استاندار قزوین گفت: قبول داریم که در عین حال مردم از دولت مطالبه دارند و دولتمردان وظیفه دارند به صدای مردم گوش کنند و ما هم اجازه نخواهیم داد مشکلات اقتصادی در فرآیند خدمتگزاری خللی ایجاد کند و با جدیت برای حل دغدغه های مردم همت خواهیم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 2 آذر 98، کد مطلب: 4778563: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
ایشالا که همینطورکه میگین باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین