پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۹۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
علی اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حکمی ساسان تاجگردون را به‌عنوان سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری، حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه منصوب کرد.

شعار سال:وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حکمی ساسان تاجگردون را به‌عنوان سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری، حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه منصوب کرد.

معاون سرمایه‌گذاری و مجلس وزارت میراث معرفی شد

 در حکم علی اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خطاب به ساسان تاجگردون آمده است:

«نظر به تعهد و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به‌عنوان "سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری و امور مجلس" وزارت‌خانه منصوب می‌شوید.

برنامه‌ریزی کلان در راستای تحقق اهداف وزارت‌خانه، توجه ویژه به اسناد بالادستی در تهیه و تدوین برنامه‌ها، حمایت از طرح‌های توسعه‌ای در حوزه‌های تخصصی، تعامل با بخش خصوصی، استفاده از منابع درآمدهای اختصاصی، اجرای بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد، ارائه راه‌کارها و روش جدید برای تأمین منابع مالی، حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در سه حوزه تخصصی، تأمین و تخصیص به موقع اعتبارات مورد نیاز، تعامل مستمر با سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک‌های عامل به‌ویژه صندوق توسعه ملی برای جذب منابع بانکی، برنامه‌ریزی برای جذب و تخصیص تسهیلات اعتباری و سایر منابع مالی در بخش سرمایه‌گذاری، تعامل پویا و کارآمد با مجلس شورای اسلامی، تهیه و تنظیم پیش‌نویس لوایح قانونی با هدف تدوین قوانین مورد نیاز وزارت‌خانه، از اهم شاخصه‌هایی است که انتظار می‌رود با برنامه ریزی دقیق و سازمان‌دهی مناسب و بهره‌گیری از توان صاحب‌نظران و کارشناسان در راستای اهداف و مأموریت‌های وزارت‌خانه اهتمام لازم به عمل آید.

توفیق روز افزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حق خواستارم.»

 ساسان تاجگردون برادر غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی است.

کارشناس سازمان برنامه و بودجه سابق، مدیر گروه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، مدیر کل برنامه‌ریزی و بودجه استانداری فارس، معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری فارس، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس و ... از مهمترین سوابق اجرایی ساسان تاجگردون طی سال‌های اخیر بوده است

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری چمران،تاریخ انتشار:6آذر1398،کد خبر:247223،www.chamedanmag.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
0
همش پارتی بازیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین