پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۳۲۹
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
استاندار بوشهر با بیان اینکه استانداری در نحوه توزیع عوارض آلایندگی دخیل بوده صحیح نیست گفت: تاکید کرده‌ام نحوه توزیع عوارض آلایندگی صنایع مستقر در عسلویه باید عدالت رعایت شود و حق هیچ شهرستانی خدای ناکرده ضایع نشود.
شعارسال: استاندار بوشهر با بیان اینکه استانداری در نحوه توزیع عوارض آلایندگی دخیل بوده صحیح نیست گفت: تاکید کرده‌ام نحوه توزیع عوارض آلایندگی صنایع مستقر در عسلویه باید عدالت رعایت شود و حق هیچ شهرستانی خدای ناکرده ضایع نشود.
 
عبدالکریم گراوند عصر امروز در حاشیه سفر به شهرستان جم و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نحوه توزیع عوارض آلایندگی صنایع مستقر در عسلویه به این گونه است که سه دستگاه اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی، امورمالیاتی، محیط زیست فرمولی را برای توزیع عوارض آلایندگی عسلویه تعریف کرده‌اند که گزارشی هم به من رسید و تاکید کردم باید عدالت رعایت شود و حق هیچ شهرستانی خدای ناکرده ضایع نشود.
 
استاندار بوشهر افزود: اینکه گفته می‌شود استانداری در نحوه توزیع عوارض آلایندگی دخیل بوده صحیح نیست و استانداری فقط مسؤولیت نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها را بر عهده دارد و مسؤولیت اصلی با دستگاه‌های تصریح شده در قانون است.
 
وی تاکید کرد: به منظور رعایت عدالت، قرار است نشستی برای بررسی مجدد فرمول پیشنهادی انجام شود تا حق شهرستانی ضایع نشود.
 
گراوند با اشاره به اهمیت پیوست‌های فرهنگی اجتماعی در ایجاد صنایع بزرگ اظهار داشت: هر صنعتی باید بر اساس پیوست‌های فرهنگی اجتماعی، در توسعه زیرساخت‌های مناطق میزبان و پیرامون کمک کند.
 
وی افزود: یقینا شهرستانی مانند جم که رشد جمعیت زیادی را به دلیل اسکان کارکنان و خانواده‌های صنایع داراست لازم است از سوی صنایع بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی در توسعه زیرساخت‌های عمرانی رفاهی یاری شود.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  فارس   ،تاریخ انتشار:  8  دی   1398،کدخبر:  13981008000997 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین