پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
رارداد ساخت سیلوی ذخیره‌سازی غلات با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن به ارزش ۴۴۲ میلیارد ریال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با هدف ارتقای سطح کیفیت خدمات بندری در امر تخلیه و بارگیری، نگهداری غلات و همچنین توسعه حمل‌ونقل ریلی به امضا رسید.

شعار سال: قرارداد ساخت سیلوی ذخیره‌سازی غلات با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن به ارزش ۴۴۲ میلیارد ریال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با هدف ارتقای سطح کیفیت خدمات بندری در امر تخلیه و بارگیری، نگهداری غلات و همچنین توسعه حمل‌ونقل ریلی به امضا رسید.

سعدالله عبداللهی افزود: با اجرای این طرح ضمن ارائه خدمات مناسب ذخیره‌سازی غلات، ظرفیت نگهداری این نوع محمولات ارتقا خواهد یافت و زمینه اشتغال برای ۵۰ نفر نیز فـــراهم می‌شود.

عبداللهی با اشاره به رویکرد سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه این مجتمع بزرگ بندری و تبدیل آن به کانون (HUB) ترانزیت غلات در منطقه تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) به لحاظ واقع شدن در مسیر ترانزیتی غلات از آسیای میانه به آفریقا و شرق آسیا، برنامه جامعی را برای ایجاد توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز این امر تدوین کرده است.

وی بیان کرد: احداث و توسعه سیلوهای ذخیره‌سازی غلات با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از جمله اقداماتی در راستای تحقق این هدف محسوب می‌شود.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: سالانه حدود ۱۶ میلیون تن کالای اساسی از جمله غلات و نهاده‌های کشاورزی با بهره‌گیری از توان عملیاتی نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته در این مجتمع بندری، تخلیه و به اقصی نقاط کشور منتقل می‌شود.

با اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاري عصر اهواز، تاریخ انتشار چهارشنبه ۱۳ آبان 1394، كد مطلب: 288770: www. asrahwaz.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین