پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۱۲۸
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴
فقط بارش ۱۷ میلی‌متر باران از صبح امروز کافی بود تا شهر بندرعباس به ونیز تبدیل و بار دیگر گرفتاری‌های شهروندان در مواجهه با آبگرفتگی معابر تکرار شود.

شعار سال:فقط بارش ۱۷ میلی‌متر باران از صبح امروز کافی بود تا شهر بندرعباس به ونیز تبدیل و بار دیگر گرفتاری‌های شهروندان در مواجهه با آبگرفتگی معابر تکرار شود.

 از بامداد امروز سامانه جدید بارشی وارد استان هرمزگان شد که البته فعالیت چندانی نداشت و طبق اعلام سازمان هواشناسی استان در شهر بندرعباس تنها 17 میلی‌متر باران بارید.

اما همین میزان هم برای آبگرفتگی گسترده در سطح شهر بندرعباس کافی بود و این شهر مجددا به ونیز تبدیل و البته گرفتاری‌های مردم در مواجهه با آبگرفتگی معابر عمومی تکرار شد.

معلوم نیست مسئولان شهرداری چه زمانی و با چه راهکاری می‌خواهند از بروز چنین اتفاقاتی پیشگیری کنند تا باران رحمت الهی به دردسری برای مردم تبدیل نشود اما آنطور که از شواهد پیداست گویا هیچ عزم راسخی در این زمینه وجود ندارد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:3بهمن1398،کد خبر:2187807،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین