پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۰۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان بااشاره به برگزاری سومین دوره انتخابات هیئت مدیره انجمن علمی پدافند غیر عامل استان همدان گفت: اعضای جدید این انجمن انتخاب شدند.

شعار سال: حمید خاورزمینی صبح سه شنبه در نشست اعضای انجمن علمی پدافند غیر عامل استان همدان که در سالن جلسات استانداری همدان برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه (س) و شهادت مظلومانه سردار قاسم سلیمانی و یادبود جان باختگان اخیر سانحه هواپیمایی اوکراینی، رویکرد جامعه امروز را اهتمام به توسعه علمی و ایجاد زمینه‌های لازم برای تولید علم دانست و بر تقویت جایگاه علمی و پژوهشی انجمن تاکید کرد.

وی با بیان اینکه انجمن علمی پدافند غیر عامل استان همدان در جهت تحقق اهداف مرتبط با سند چشم انداز نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: بهره گیری از متخصصان، نخبگان و دانش آموختگان حوزه‌های علمی مهمترین هدف انجمن است.

خاورزمینی برقراری ارتباطات نظام مند با جامعه علمی استان و کشور و نیز ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و فنی در افزایش سطح آگاهی تخصصی و عمومی جامعه را یکی از مهمترین اهداف انجمن پدافند غیرعامل برشمرد و خواستار افزایش سطح تعامل این انجمن با تمام مراکز علمی و آموزشی شد.

وی انجمن علمی پدافند غیر عامل استان همدان را یکی از انجمن‌های موفق در کشور عنوان کرد و افزود: این انجمن بسیاری از امور مرتبط با حوزه آموزش، پژوهش، تحقیقات، مشاوره، فراخوان مقالات تخصصی و تقویت پیوند دانشگاه با جامعه را بر عهده خواهد داشت.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان ابزار امیدواری کرد: انجمن علمی پدافند غیرعامل استان همدان در دوره جدید خود، با بهره مندی از آخرین یافته‌های علمی و دانش روز، ورودی سازنده و مسئولانه به طرح‌ها، پروژه‌ها، خدمات و برنامه‌های توسعه‌ای استان داشته باشد.

در ادامه این نشست تعداد ۳۰ نفر از اعضای حاضر انجمن، داوطلب حضور در هیئت مدیره شدند که بر اساس اساسنامه آن، پس از برگزاری فرایند انتخابات از میان افراد داوطلب، تعداد ۷ نفر از آنان به عنوان هیئت مدیره اصلی و یک نفر به عنوان بازرس اصلی انتخاب شد.

منتخبین هیئت مدیره انجمن علمی پدافند غیر عامل استان همدان به ترتیب آرا حمید میرزایی، قائد میرابیان، آرزو کرم پوریان، امیر علی لطفی تابنده، محمد رضا دهنوی، شروین شمالی و روح الله نباتی بودند که به عنوان اعضای ۷ نفره هیئت مدیره اصلی انتخاب و علی رجبی نیز به عنوان بازرس اصلی با کسب اکثریت آرا به مدت ۲ سال انتخاب شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 8 بهمن 1398، کدخبر: 4836598، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
استان همدان همیشه در زمینه های علمی یکی از استان های پیشرو در کشور بوده و این رو در عنوان های مختلف نشون داده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین