پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۲۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
استاندار کرمان گفت: گروه‌هایی از سوی وزارت کشور، هیئت دولت، وزارت اطلاعات و کمیسیون‌های مجلس بررسی‌های لازم در زمینه‌ی حادثه روز تشییع پیکر سپهبد شهید سلیمانی در کرمان را انجام داده‌اند و با همه افرادی که دست‌اندرکار اجرای این برنامه بوده، صحبت کرده‌اند و منتظر گزارش‌های آن‌ها هستیم. این موضوع در سطح ملی در دست بررسی است و گزارش‌های نهادهای رسیدگی‌کننده‌ی ملی، روشن‌کننده ابعاد موضوع خواهد بود.

شعار سال: محمدجواد فدایی در نشست مسئولان کارگروه‌های ستاد دهه فجر استان کرمان، بر تبیین ابعاد مقاومت و پایداری در شرایط کنونی کشور و جهان به عنوان یکی از محورهای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید و عنوان کرد: «انقلاب اسلامی با مشارکت و همکاری آحاد مختلف مردم به پیروزی رسیده و این حضور و مشارکت مردم باید گسترش و تداوم یابد».

وی افزود: «با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات، مشارکت مردم در این حماسه بازتاب جهانی دارد و باید زمینه‌ی حضور گسترده‌ی مردم در این برنامه‌ها فراهم شود».

استاندار کرمان با اشاره به این‌که برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید با رویکردی جدید و نو طراحی و اجرا شود، خاطرنشان کرد: «نوآوری در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی یکی از ضروریات است زیرا اجرای برنامه‌های تکراری از تاثیرگذاری این برنامه‌ها می‌کاهد».

وی بیان کرد: «کارگروه نظارت و ارزشیابی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید کارهای جدید و نوآورانه را بررسی و گزارش کند تا در برنامه‌ریزی‌های بعدی از آن‌ها استفاده شود».

فدایی با تاکید بر این‌که برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی نباید تشریفاتی و تفننی باشد، گفت: «برنامه‌های دهه فجر باید منجر به تبیین دقیق آرمان‌های انقلاب و ایجاد تحول اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره شود».

وی ادامه داد: «تحول، مقاومت، مشارکت و همکاری، تقویت انسجام و اقتدا ملی از پیام‌های مهمی است که باید در ایام‌الله دهه فجر به جامعه منتقل شود».

استاندار کرمان گفت: «فضاسازی عمومی جامعه باید به نحوی باشد که بیانگر ابعاد و اهمیت دهه فجر انقلاب اسلامی باشد و شهرداری، اصناف و بازاریان و غیره در این زمینه می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند».

وی درباره پیگیری موضوع جان باختن افراد در مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمان نیز توضیح داد: «گروه‌هایی از سوی وزارت کشور، هیئت دولت، وزارت اطلاعات و کمیسیون‌های مجلس، بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام داده‌اند و با همه‌ی افرادی که دست‌اندرکار اجرای این برنامه بوده، صحبت کرده‌اند و منتظر گزارش‌های آن‌ها هستیم».

فدایی با اشاره به این‌که این موضوع در سطح ملی در دست بررسی است، ادامه داد: «گزارش‌های نهادهای رسیدگی‌کننده‌ی ملی، روشن‌کننده‌ی ابعاد موضوع خواهد بود».

وی گفت: «پیگیر قرار گرفتن جان‌باختگان مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی در لیست شهدا هستیم».

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 10 بهمن 1398، کدخبر: 957314، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
ای خداااااااااااااااااااا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین