پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۶۰۵
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
ساختمان مرکز تحقیقات گونه های گیاهی و جانوری در معرض خطر غرب کشور روز جمعه با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، استاندار و جمعی از مسوولان کردستان در سنندج افتتاح شد.

شعار سال: ساختمان مرکز تحقیقات گونه های گیاهی و جانوری در معرض خطر غرب کشور روز جمعه با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، استاندار و جمعی از مسوولان کردستان در سنندج افتتاح شد.

عملیات اجرایی ساختمان مرکز تحقیقات گونه های گیاهی و جانوری در معرض خطر غرب کشور سال ۹۰ آغاز شد، برای احداث این ساختمان بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

عیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست بعد از ظهر جمعه به منظور شرکت در مراسم روز جهانی تالاب با استقبال استاندار جمعی از مسوولان اجرایی این استان از طریق فرودگاه سنندج وارد کردستان شد.

کلانتری به همراه جمعی از مسوولان سازمان حفاظت محیط زیست کشور به منظور بازدید و افتتاح پروژه و شرکت در مراسم گرامیداشت روز جهانی تالاب به کردستان سفر کرده است.

ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر و تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام راحل، افتتاح ساختمان مرکز تحقیقات گونه‌های جانوری و گیاهی، بازدید از موزه تاریخ طبیعی حفاظت محیط زیست کردستان و رونمایی از تمبر تالاب بین‌المللی زریوار مریوان از جمله برنامه‌های سفر ۲ روزه رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به کردستان است.

شرکت در همایش ویژه روز جهانی تالاب‌ها روز شنبه ۱۲ بهمن همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر از جمله برنامه های دومین روز سفر معاون رییس جمهور به این استان است.

تالاب زریبار مریوان پس از سال‌ها تلاش به عنوان بیست و پنجمین تالاب بین‌المللی کشور در فهرست کنوانسیون جهانی رامسر ثبت شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:11بهمن1398،کدخبر:83654344،www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین