پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۳۶۵
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۵
كارگران هفت تپه روز ١٩ اسفندماه فيلمى مبنى بر ضدعفونى با سم پاش و وايتكس در فضاى مجازى و رسانه‌ها نشر دادند که منجر به واکنش فرماندار شوش شد.

شعار سال: کارگران هفت تپه روز ١٩ اسفندماه فيلم هايى در فضاى مجازى و رسانه‌ها پخش کردند که نشان مى داد کارفرماى شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه براى ضدعفونى این کارگران و ابزار کار آن ها، دستور داده که از سم پاش و وایتکس استفاده شود!

انجام اینکار از سوى کارفرما و مسئولان شرکت، باعث رنجش کارگران شده بود و این اقدام را توهین آمیز تلقى کردند. ناگفته نماند که شرکت هفت تپه حتى ماسک و دستکش و موادضدعفونى کننده در اختیار این کارگران قرار نداده بود.

توضیح فرماندار شوش در خصوص فیلم منتشرشده ضدعفونی کارگران نیشکر

در پى انتشار این فیلم ها، عدنان غزی، فرماندار شوش توضیحاتى ارائه کرد و گفت: فیلمی که از ضدعفونی کارگران نیشکر هفت تپه منتشر شده است اقدام صحیحی نبوده و تذکرات لازم به افراد و مسئولان شرکت در این زمینه داده شده است.

غزى افزود: در این زمینه دستورات لازم برای رعایت بهداشت فردی و همچنین استفاده کارگران از ماسک و دستکش به شرکت نیشکر هفت‌تپه داده شده است و خوشبختانه همیشه این شرکت همکاری مناسبی را دارد.

فرماندار شوش عنوان کرد: به همه شرکت‌های منطقه در زمینه کارت‌زنی، ضد عفونی کردن سطوح و وسایل و همچنین رعایت بهداشت کارگران تذکرات لازم داده شده است. همچنین به آن‌ها گفته شده است که باید ماسک و دستکش در اختیار کارگران قرار دهند.

وى خاطرنشان‌کرد: با افرادی که خلاف قانون رفتار کنند و موارد و دستورالعمل‌های بهداشتی را برای مقابله با کروناویروس رعایت نکنند به صورت جدی برخورد خواهد شد.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 20اسفند1398 ، کدخبر: ۸۳۳۸۳۳: snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین