پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۳۶۳
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
فرماندار اهواز گفت: به منظور کاهش تردد برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، همه ورودی و خروجی‌های شهر اهواز تحت کنترل شدید است.
شعار سال: فرماندار اهواز گفت: به منظور کاهش تردد برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، همه ورودی و خروجی‌های شهر اهواز تحت کنترل شدید است.

جمال عالمی نیسی شنبه شب در بازدید از طرح کنترل مبادی ورودی و خروجی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه مبادی ورودی و خروجی شهر اهواز تحت کنترل نیرو‌های نظامی و انتظامی است و از همین جا به همه شهروندان هشدار می‌دهیم که بحث عدم خروج از شهر اهواز را رعایت و آن را جدی بگیرند.

وی افزود: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی و راهور این مبادی را کنترل و جریمه سنگینی را اعمال می‌کنند. احتمال توقیف خودرو‌ها نیز وجود دارد

عالمی نیسی عنوان کرد: انتظار داریم که همشهری‌ها رعایت لازم را داشته باشند. از صبح یکشنبه تمامی مبادی ورودی و خروجی تحت کنترل شدید عوامل پلیس راه و راهنمایی و رانندگی هستند.

فرماندار اهواز بیان کرد: فقط خودرو‌هایی با پلاک اهواز اجازه ورود به شهر را دارند و از ورود خودرو‌های با پلاک‌های غیر اهواز جلوگیری و آن‌ها را به مبدا بازگشت می‌دهیم. همچنین پلاک‌های اهوازی نیز از خروج از شهر منع می‌شوند؛ هم ورودی و هم خروجی شهر اهواز در همه محور‌ها تحت کنترل است. اگر پلاک خودروی شهروندان اهوازی از شهر دیگری باشد نیز ارائه کارت ملی الزامی است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 10 فروردین 1399، کدخبر: 4888139 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین