پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۶۷۱
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری اصفهان گفت: زميني حدفاصل پل تمدن و جاده فرودگاه تملک شده تا پروژه مجتمع صنفي پرندگان بومي ذبحي اصفهان را احداث و واحدهای صنفي آن را از سطح شهر به اين محل انتقال دهيم، دامپزشک نيز در اين كشتارگاه كوچك مستقر می شود.

شعار سال:مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری اصفهان گفت: زميني حدفاصل پل تمدن و جاده فرودگاه تملک شده تا پروژه مجتمع صنفي پرندگان بومي ذبحي اصفهان را احداث و واحدهای صنفي آن را از سطح شهر به اين محل انتقال دهيم، دامپزشک نيز در اين كشتارگاه كوچك مستقر می شود.

محمد مجیری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از معضلاتی که سالیان سال در کمیته امنيت و سلامت غذاي استانداري مطرح بود، موضوع انتقال فروشندگان پرندگان ذبحي يا بومي که بيشتر خيابان عطار نيشابوري است به محلي مناسب بود.

وی افزود: با توجه به این که فعالیت این واحدهای صنفي در مجاورت واحدهاي مسکوني مخاطره‌آميز است، زميني با همکاري شهرداري منطقه ۱۰ حدفاصل پل تمدن و جاده فرودگاه تملک شده تا پروژه مجتمع صنفي پرندگان بومي ذبحي اصفهان را احداث و ۲۰ واحد صنفي آن را از سطح شهر به اين محل انتقال دهيم، البته مقرر شده دامپزشک نيز در اين كشتارگاه كوچك مستقر و بر سلامت طيور ذبحي نظارت كند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداري اصفهان خاطرنشان کرد: عمليات ساخت و ساز اين پروژه از فروردين ماه آغاز مي‌شود که اميدواريم بتوانيم در مدت هفت ماه آن را بنا کنيم و در اختيار واحدهاي صنفي قرار دهيم.

وی ادامه داد: این پروژه مشارکتی شش میلیارد تومان سرمايه‌گذاري نياز دارد که با مشارکت بخش خصوصي و واحدهاي صنفي تأمين مي‌شود.

مجیری با اشاره به ساماندهی فروشندگان موتورسیکلت شهر اصفهان به ویژه در خيابان سروش، گفت: از دو سال پيش براي احداث مجتمع صنفي موتورسيکلت و دوچرخه اصفهان پيگيري زيادي شده تا آن را با مشارکت بخش خصوصي احداث کنيم.

وی با بیان اینکه ابتدای سال ۹۹ قرارداد پروژه مجتمع صنفی موتورسيکلت و دوچرخه اصفهان منعقد و عمليات عمراني آن آغاز خواهد شد، اظهار کرد: مجتمع صنفي موتورسيکلت و دوچرخه اصفهان بالغ بر ۲۵۰ ميليارد تومان سرمايه گذاري با زيرساخت ۷۲ هزار مترمربع است که پس از اعلام فراخوان، سرمايه گذار جذب شده است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداري اصفهان خاطرنشان کرد: براي ايجاد شهرک توليدي طلا، نقره و زيورآلات اصفهان نيز با همکاري بخش خصوصي (شرکت‌هاي وابسته به بنياد مستضعفان) زميني در مجاورت خيابان يازدهم شهرك صنعتي جي به وسعت ۳۰ هكتار به اين امر اختصاص يافته و قرار است ۱۴۷ هزار مترمربع ساخت انجام شود.

وی افزود: شهرداری مجوز لازم را به بخش خصوصی داده و تا قبل از پایان سال آغاز این پروژه بزرگ کلنگ‌زني مي شود تا اين طرح اولين پروژه شهرک طلا در کشور شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری صاحب نیوز،تاریخ انتشار:13فروردین1399،کد خبر:998861،sahebnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین