پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۳۹۹
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
محمد مجیری اظهار کرد: امسال میدان مرکزی میوه و تره‌بار به سمت دستیابی به ساختاری مکانیزه، الکترونیک و دیجیتال از هر نظر حرکت می‌کند.
شعارسال:مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: بر اساس قرارداد منعقد شده با سازمان فاوا امسال کل میدان مرکزی میوه و تره بار دارای شبکه فیبرنوری شده تا به شبکه فیبرنوری شهرداری وصل شود.
 
محمد مجیری اظهار کرد: امسال میدان مرکزی میوه و تره‌بار به سمت دستیابی به ساختاری مکانیزه، الکترونیک و دیجیتال از هر نظر حرکت می‌کند.
 
وی تصریح کرد: سال گذشته دوربین‌های پلاک خوان در مبادی ورودی میدان مرکزی میوه و تره بار نصب شد تا پلاک خودروهایی که از استان‌های مختلف و شهرستان‌ها وارد میدان می‌شوند، توسط این دوربین‌ها محرز و ثبت شود.
 
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با اداره کل راه و شهرسازی مذاکراتی شده تا اطلاعات دیتای بارنامه خودروهایی که پلاک آنها خوانش شده با گردآوری در یک بانک اطلاعاتی مشخص باشد خودروها با چه ظرفیتی و با چه نوع کالایی وارد میدان مرکزی میوه و تره بار شده است.
 
وی گفت: احداث نیروگاه ۵۰۰ کیلو واتی خورشیدی روی سقف تالار ۲۶ میدان مرکزی میوه و تره‌بار از دیگر پروژه‌های مشارکتی سازمان ساماندهی مشاغل شهری است که پیگیری‌ها جهت جذب سرمایه‌گذار از سال گذشته آغاز شد و امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
 
مجیری با بیان اینکه از فضای سقف تالار ۲۶ میدان مرکزی استفاده و روی آن پنل‌های خورشیدی نصب شده و انرژی خورشیدی تولیدی به شبکه برق شهر اصفهان منتقل می‌شود، اظهار کرد: این پروژه با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود که آورده شهرداری فضای سقف تالار به همراه نیمی از هزینه احداث است و آورده سرمایه گذار نیمی از هزینه احداث و تعمیرات نگهداری نیروگاه است.
 
وی افزود: این اقدام با این حجم ظرفیت تولید برق برای نخستین بار در شهرداری‌های کلانشهرهای کشور توسط شهرداری اصفهان در حال انجام است که می‌توان از ظرفیت موجود سقف سایر تالارها نیز استفاده کرده و بر اساس برآورد انجام شده یک نیروگاه برق شش مگاواتی خورشیدی ایجاد کرد.


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری ایمنا   ،تاریخ انتشار: 8 خرداد 1399،کدخبر:  425897 ،www.imna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین