پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
استاندار اصفهان با اشاره به اینكه تجهیز جاده‌ها و خیابان‌های استان اصفهان در فاز اول قرار دارد گفت: برای اجرای این طرح ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه تعیین شده كه باید در ۱۰۷ شهر اصفهان اجرایی شود.

شعار سال:رسول زرگرپور عصر شنبه در آئین بهره‌بردای از۱۲۰دوربین ترافیكی در سطح شهر اصفهان اظهار داشت: این بهره‌برداری باتوجه به موقعیت ترافیكی شهرهای كشورامری حیاتی است و همه شهرهای كشور موظف به اجرای این طرح هستند.

وی با بیان اینكه اجرای این طرح علاوه بر پایش تصویری به لحاظ ترافیكی و حمل و نقل در زمینه مبارزه با قاچاق كالا و ارز و بسیاری از اقدامات امنیتی نیز تاثیرگذار خواهد بود، افزود: بهره‌برداران این طرح؛ شهرداری‌ها، نیروهای انتظامی و امنیتی هستند و تشخیص آن ها با رئیس شورای تامین استان است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینكه تجهیز جاده‌ها و خیابان‌های استان اصفهان در حال حاضر در فاز اول قرار دارد،‌ ابراز داشت: برای اجرای این طرح۶۰۰میلیارد ریال هزینه تعیین شده كه باید در۱۰۷شهر استان اصفهان اجرایی شود.

وی با اشاره به هزینه۴۵۰میلیارد ریالی برای اجرای طرح پایش تصویری در استان اصفهان گفت: بر این اساس تاكنون حدود۶۰دوربین در جاده‌های استان ایجاد شده و حدود۲۸دوربین دیگر نیز در حال نصب است كه هم مسائل كنترل سرعت و هم مسائل تصادفات را تحت پوشش قرار می دهد.

زرگرپور افزود: همچنین این دوربین‌ها كالاهایی كه در بندر بارگیری می‌شوند را تا مقصد رصد می‌كنند كه این بهترین راه برای مبارزه با كالای قاچاق است.

وی در ادامه با اشاره به طراحی طرح جامع پایش تصویری استان اصفهان ابراز داشت: بودجه این طرح نیز تعیین شده و قرار است از طریق فیبر نوری اجرایی شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر,تاریخ انتشار 28 آذر 1394,کد مطلب: 3004152 www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
0
کار خوبیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین